Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 41 :
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΟΥ,
Ο ΑΘΕΟΣ !!!!!!





Στη ζωή μου είχα την μεγάλη τύχη να συναντήσω ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, τόσο στο σχολείο όσο και στο Πανεπιστήμιο. Κορυφαίος ανάμεσά τους είναι ο καθηγητής Τηλεπικοινωνιών ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΤΖΑΝΝΕΣ : Πρότυπο καθηγητή και ανθρώπου, για μένα, ένας καθηγητής που τον θαύμαζα με όλη μου την ψυχή τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι συμφοιτητές μου στο Παν/μιο της Πάτρας, αρχές της δεκαετίας του ’80...

Έφυγε με τον γιό του, επίσης συμφοιτητή και φίλο μου τότε, για Αμερική, όταν πήραμε το πτυχίο..Απο τότε, τον έχασα. Στα πρώτα χρόνια του Ίντερνετ, δεκαετία ’90, τον έψαξα στο διαδίκτυο. Βρήκα τα βιβλία που έχει γράψει για Τηλεπικοινωνίες και.... τάβλι ( !! ) στο Amazon, αλλα καμμία παραπέρα πληροφορία για το πού και πώς ζεί πιά... Για τον γιό του, δέν έβρισκα τίποτα. Έτσι φύγανε τα χρόνια..

Ώσπου, αυτές τις μέρες, έψαξα ξανά στο διαδίκτυο και ΒΡΗΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !!!
Τόσο για τον γιό του, όσο και για τον ίδιο !

Λοιπόν...

-- Ο γιός του, ο συμφοιτητής μου, είναι σήμερα πρόεδρος σε μιά εταιρεία Τηλεπικοινωνιών στην Αμερική. Τον βρήκα στο Forbes.com, και στο Businessweek. Έχει εισόδημα 600.000 $ τον χρόνο, και περιουσία σε μετοχές κλπ γύρω στο 1.500.000 $. Τα αξίζει, γιατι έχει ένα μυαλό ξυράφι κι’ ένα χαρακτήρα άριστο. Πήρε Master και διδακτορικό στις Τηλεπικοινωνίες όταν πήγε στις ΗΠΑ..

Ο ίδιος ο καθηγητής, μένει στη Φλόριντα, αφού δίδαξε Τηλεπικοινωνίες σε διάφορα απο τα μεγαλύτερα Παν/μια της Αμερικής. Χάρηκα που ζεί ακόμα, και μάλιστα είναι το ίδιο ακμαίος στο πνεύμα όπως παλιά, και γράφει ακόμα βιβλία !

Η ΕΚΠΛΗΞΗ όμως, ήτανε το τί είδους βιβλία γράφει πιά : ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ !!!!

Και όχι μόνο αυτό, αλλα το τελευταίο του βιβλίο έχει τίτλο.... LIFE WITHOUT GOD !

Ώχ !! Μου βγήκε ΑΘΕΟΣ κι’ αυτός !!.....

Και τώρα;; Τί κάνω τώρα;;;

Μοιάζει να είμαι περικυκλωμένος απο άθεους, που όμως είναι σπουδαίοι και επιτυχημένοι άνθρωποι : Άθεος ο φίλος μου ο kontorevithoulis, άθεος ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ, άθεος ο Τεχνικός Διευθυντής της πρώτης εταιρείας που δούλεψα, ένας εξαίρετος επιστήμονας και άνθρωπος... Άθεος τώρα και ο Τζάννες και ο γιός του!!

Πρίν λίγο καιρό, ο kontorevithoulis με είχε προκαλέσει να διαβάσω το βιβλίο του RICHARD DAWKINS «Η περι Θεού αυταπάτη». Το διάβασα, και έγραψα και δύο σχετικές αναρτήσεις με τις διαφωνίες μου εδώ, στη «..σαβούρα..»..

Το να αντικρούσω τον DAWKINS, μου είναι εύκολο. Η σκέψη του μου φαίνεται απλοϊκή..

Το να αντικρούσω τον ΤΖΑΝΝΕΣ όμως.... είναι κάτι που μοιάζει Ηράκλειος άθλος για μένα... Ο άνθρωπος, απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ...

Και όμως, θα το κάνω!

Γιατι.... πρέπει να διασώσω την αξιοπρέπειά μου, ως «πιστός», αλλιώς θα είναι σάν να φυγομαχώ !

Περιμένω λοιπόν εναγωνίως να έρθει στα χέρια μου το βιβλίο ( θα μου το παραγγείλει ένας φίλος απο το Amazon…), να το διαβάσω, και.... θα δούμε !

Γιατι έχω την εντύπωση, ότι και το δικό μου μυαλό έχει προχωρήσει απο τότε... Άν έχω φτάσει στο επίπεδο του δάσκαλου Τζάννες πιά, αυτό.... θα είναι μιά μεγάλη αποκάλυψη για μένα !

----

Ένα αμφισβητήσιμο αλλα ανθρώπινο συμπέρασμα στο βιβλίο του Τζάννες, όπως διάβασα στο ίντερνετ, είναι ότι «Την ΕΥΤΥΧΙΑ τη βρίσκει μόνο όποιος έχει κάνει παιδιά...». Εδώ, φαντάζομαι πως ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ θα διαφωνεί..

Διαφωνώ αναγκαστικά κι’ εγώ... Γιαυτό και αφιερώνω στον δάσκαλο το βιντεοκλίπ της ανάρτησης αυτής.. TANHA SHODAM TANHA σημαίνει στα Περσικά «είμαι μόνος !», και ο δημιουργός, ο Αφγανός μεγάλος μουσικός Ahmad Zahir, μάλλον το έγραψε αυτοβιογραφικά, και το τραγουδάει... χαμογελαστός και, γιατί όχι, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ....

----


Υ.Γ.

Ο Ahmad Zahir, ήταν γιός πρωθυπουργού του Αφγανιστάν το ’60.. Τον σκότωσαν στην Ινδία, το 1979. Σήμερα, θεωρείται ο μεγαλύτερος μουσικός της περιοχής, και άφθαστο το έργο του..

Ο άνθρωπος... μόνο αυτό το τραγούδι που έγραψε ( 1971 ), φτάνει !
Γιατι είναι το γνωστό EL BIMBO, όπως το διασκεύασαν οι Γαλλοι BIMBO JET το 1975...

Τραγούδι, που έγινε τεράστια διεθνής επιτυχία αμέσως...

Και, ταυτόχρονα, η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΙΟΥ, με τα λόγια «Ποτέ δέν σε ξεχνώ» !

10 Comments:

At 12 Ιουνίου, 2009 14:07, Anonymous Ανώνυμος said...

ΙΣΩΣ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥΣ. ΤΡΕΜΕΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΤΑΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΖΩΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΘΕΟΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.
ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΒΑΣΗ.
ΙΣΩΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΟΛΟΥΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΙΣ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΆΘΕΟΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΣΤΟΣ, ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ.
ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Η ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ;

 
At 12 Ιουνίου, 2009 17:30, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ
ΜΕΤΑ ΘΑΑΤΟΝ..

@ανωνυμος:

Οι παρατηρήσεις σου είναι ενδιαφέρουσες.

Δέν ξέρω άν αυτό για τα παιδιά απευθύνεται μόνο στους άθεους, ή σε όλους..

Πάντως, ο καθηγητής μιλάει βιωματικά σ' αυτό που λέει. Ενώ ένας πιστός όπως εγώ πχ, μιλάει για τη μετα θάνατον ζωή μάλλον θεωρητικά, με βαση όσα έχει ακούσει απο την Εκκλησία. Εκτός κι' άν έχει πιά.. βιωματική εμπειρία του Θεού, πράγμα διαφορετικό..

Έτσι, με την εξαίρεση κάποιων που ζούν τον Θεό, μπορούμε να πούμε ότι η κουβέντα του καθηγητή απευθύνεται μάλλον σε όλους, και όχι μόνο στους άθεους...

----

Κατάλαβα οτι είναι άθεος ο καθηγητής, απο το περιεχόμενο του βιβλίου του όπως το διάβασα στο Amazon.

 
At 13 Ιουνίου, 2009 16:44, Blogger tyranid13 said...

Άσχετη είδηση. Πέθανε ο DAVID CARRADINE (ο γνωστός Κέιν από το Kung Fu) υπό… αξιοπερίεργες συνθήκες στην Ταϊλάνδη στις 3 Ιουνίου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι πέθανε κατά την διάρκεια μιας περίεργης μεθόδου …αυτό-ικανοποίησης ενώ ο δικηγόρος της οικογένειας ( Mark Geragos) αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο δολοφονίας!

 
At 13 Ιουνίου, 2009 19:06, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΟ
KUNG FU..


Την έμαθα την είδηση. Μάλιστα, επειδή παλιά είχα γράψει ΑΝΑΡΤΗΣΗ για το κουνγκ-φου, έχω γίνει σημείο αναφοράς για τους λάτρεις του σήριαλ, και μπήκαν στη σαβούρα ( 14 Σεπ 06 ) και έχουν κάνει ολόκληρη συζήτηση για τον θάνατο του Καραντάιν, που σου προτείνω να την διαβάσεις. Έχει δέ και μιά ενδιαφέρουσα ΠΡΟΤΑΣΗ, για βραδυές κουνγκ-φού !!

 
At 17 Ιουνίου, 2009 16:50, Anonymous Ανώνυμος said...

Επιτέλους βρήκα καλή διάθεση να γράψω ένα comment και σε αύτη την ανάρτηση!

Ελπίζω να καταφέρεις να αντικρούσεις τα επιχειρίματα του πρόην καθηγητή σου και να αποδείξεις για ακόμη μια φορά πως ο Θεός είναι το νόημα της ζωής όπως έχει αποδειχθεί χιλιάδες φορές στην πάροδο του χρόνου!

Η θεωρία του ανώνυμου φίλου μας μου άρεσε πάρα πολυ και τη βρίσκω πολύ λογική!

Όσο για το περί "επιτυχημένους άθεους που σε περιτριγυρίζουν", έχω να πω πως ο θεός μας θέλει σεμνούς και ταπείνους..

Ολλανδός

 
At 17 Ιουνίου, 2009 20:55, Blogger tyranid13 said...

1)«ο Θεός είναι το νόημα της ζωής» ναι… εκτός και εάν η ζωή δεν έχει προκαθορισμένο νόημα ή σκοπό πέρα αυτού που εμείς επιλέγουμε.
2)«όπως έχει αποδειχθεί χιλιάδες φορές στην πάροδο του χρόνου!» Αυτό δεν θυμάμαι πότε έγινε.
3) Περί επιτυχίας. Η επιτυχία είναι σχετική. Για την ακρίβεια είναι σχετική με τον στόχο.
Ο Θεός (κατά τον Χριστιανισμό) θεωρεί όντος επιτυχία την ταπεινότητα που κατά την ταπεινή γνώμη μου δεν διακατέχει (σε ιδιαίτερο βαθμό) τον κ.Δήμου. Στην ζωή μου πάντως έχω συναντήσει πολλούς μετριόφρονες άθεους και πιστούς καθώς και αρκετά εγωκεντρικούς (στις ιδέες, όχι στις πράξεις) Χριστιανούς που γνωρίζουν βαθιά τον Χριστιανισμό. (Ο ένας μάλιστα μας δίδασκε θρησκευτικά (!)στην Α Λυκείου.)
Σημείωση οι εγωκεντρικοί Χριστιανοί που αναφέρω ζουν σεμνά και «ταπεινά» και πιστεύουν πως είναι «ταπεινοί» αλλά έχουν πολύ από αυτό που οι ψυχολόγοι μάλλον αποκαλούν το «εγώ».

 
At 17 Ιουνίου, 2009 22:27, Anonymous Ανώνυμος said...

1)Αν πιστεύεις στον θεό τότε η ζωή αποχτά απο μόνη της νόημα!
2)Αν ζεις κοντά στον θεό τότε θα δείς πολλές φορές να αποδικνύεται κάτι τέτοιο.
3)Υπάρχουν οι "καλοί" χριστιανοί, δηλαδή αυτοί που πιστεύουν πραγματικά΄και ακολουθούν τα λόγια του Θεού και οι "κακοί" χριστιανοί, δηλαδή αυτοί που ενώ πηγαίνουν στην εκκλησία κάθε Κυριακή και δείχνουν πως είναι πολύ θρήσκοι, μετά τη λειτουργεία τα ξεχνάν όλα αυτά.

Ολλανδός

 
At 18 Ιουνίου, 2009 02:23, Blogger tyranid13 said...

1)Σωστό, για την ακρίβεια η ζωή αποκτά νόημα από την επικοινωνία με τον Θεό,(κατά τον Χριστιανισμό πάντα) αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι άνθρωποι (πχ ο Καθηγητής του Kato Patissia) δεν μπορούν να βρουν κάποιο άλλο νόημα παράλληλο ή αντίθετο με τις αρχές του Χριστιανισμού.
2)Αυτό ισχύει και υπάρχουν διάφορες ερμηνείες.
3)Αυτή την παρεξήγηση την φοβόμουν και για αυτό και θα προσπαθήσω να αναλύσω αυτό που «άτσαλα» είπα στο προηγούμενο ποστ μου.

Οι μετριόφρονες πιστοί και άπιστοι που είχα αναφέρει είναι εκείνοι που γνωρίζουν ότι σαν άνθρωποι μπορεί να κάνουν λάθος και έτσι παρουσιάζουν τις απόψεις που πιστεύουν πως είναι σωστές κατά την δικιά τους κρίση παραδεχόμενοι την πιθανότητα να κάνουν λάθος.

Οι εγωκεντρικοί Χριστιανοί (φυσικά υπάρχουν και άθεοι!) που προσπάθησα να περιγράψω μόνο τυπολάτρες δεν είναι. (μάλλον είναι υπερβολικά δογματικοί). Για να τους περιγράψω καλύτερα θα εκφράσω κάποιες εγωκεντρικές τους απόψεις.

Α)Το σύμπαν φτιάχτηκε για εμάς.(όχι απαραίτητα άποψη μόνο των εγωκεντρικών και με σωστή ερμηνεία μπορεί να αλλάξει το αρχικό-επιφανειακό νόημα)
Β)Η Βίβλος είναι ο μόνος δρόμος όσοι δεν την ακολουθήσουν θα υποφέρουν.(αντίθετα οι μετριόφρονες πιστεύουν πως ο κάθε άνθρωπος μπορεί να έρθει σε κοινωνία με τον Θεό με πολλούς τρόπους απλός η Βίβλος είναι ο πιο «απλός» και προτεινόμενος τρόπος)
Γ)Είμαστε τόσο καλοί ώστε ο διάβολος μας έχει βάλει στο μάτι και μας εμποδίζει να ευτυχίσουμε.( αντίθετα οι μετριόφρονες έχουν άλλες πιο μεταφορικές ερμηνείες για τον διάβολο. Για την ακρίβεια ο Kato Patissia μου είχε πει κάποτε μια που μου είχε αρέσει πολύ)

 
At 18 Ιουνίου, 2009 18:22, Anonymous Ανώνυμος said...

Όσο για το τελευταίο comment σου, tyranid13 , οφείλω να πω πως δεν έχω καμία παρατήρηση ή διαφωνεία, συμφωνώ με όλα όσα γράφεις εκεί!

Ολλανδός

 
At 18 Αυγούστου, 2009 12:42, Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Νικος Σ.Τζαννες οταν ηταν στο Πανεπιστημιο Πατρων ηταν ενας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ καθηγητης. Αθεος η οχι, ο ανθρωπος ειχε ορεξη γι την δουλειά του και τον ανθρωπο που στεκόταν απεναντι του. Παραδειγμα δασκαλου, ερευνητη (για την εποχη του), και συγκροτημενου ανθρωπου που τα ανεκδοτα του ηταν συνυφασμενα με τα επιμερους θεματα της διδασκαλιας του! Προσφερε σε πολλες γενιές φοιτητων στην Πολυτεχνική Σχολή της Πάτρας. Ναναι καλα οπου και να ειναι.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home