Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 39 :
ΞΑΦΝΙΚΑ....
Η ΑΧΛΑΔΟΥΛΑ !!





Σάββατο πρωϊ, με ξυπνάει στο κινητό ένας στενός φίλος, ο Σίμος :
__ «Έλα, kato Patissia, μ’ ακούς;..»
__ «..ναί...έλα Σίμο, σ’ ακούω..»
__ «δέ μου λές... εσύ δέν έψαχνες κάποτε την Αχλαδούλα;»
__ «...!!!!....ναί...»
__ «τί έγινε, την βρήκες;»
__ «..όχι....»
__ «Λοιπόν, την βρήκα εγώ!!!»
__ «.........»
__ «Τη συνάντησα στον Ηλεκτρικό, στο σταθμό του Πειραιά. Μιλήσαμε, και μου έδωσε και το τηλέφωνό της !!»

----

Εντυπωσιακές εξελίξεις!
Ο Σίμος είπε ότι θα ερχόταν στο σπίτι μου το απόγευμα, για να μου πεί λεπτομέρειες..

Το τηλεφώνημα τελείωσε, και με άφησε με μιά κρυάδα μέσα μου...
Τί να την κάνω τώρα, την Αχλαδούλα;;;
-- Εδώ... παλεύω με τα φάρμακα και τη Χημειοθεραπεία να μπορέσω να σταθώ στα πόδια μου ξανά...
-- Είμαι μόνιμα ξαπλωμένος, και έξω δέν βγαίνω..
-- Ούτε μπορώ να καθήσω σε καρέκλα σάν άνθρωπος...

Στις συνθήκες αυτές... η Αχλαδούλα μού ‘λειπε !!!
Μοιάζει με κάτι πολύ ΠΡΟΩΡΟ.
Και απορούσα, πώς η ζωή, που είναι σοφή σε κάτι τέτοια.... δείχνει να οδηγεί σε αδύνατες καταστάσεις... Δηλαδή, άντε και τηλεφωνήθηκα με την Αχλαδούλα, εφόσον δέν μπορώ να βγώ μαζί της και να μιλήσουμε, ποιό το όφελος ;;

Μπέρδεμα...
Σάν να μου φορτώνεται ένα ΑΓΧΟΣ παραπάνω, σε μιά εποχή που δέν πρέπει...

----

Τον Σίμο, τον ξέρω απο παιδί στο Πνευματικό κέντρο της Ενορίας μας. Σήμερα, είναι κατα κάποιον τρόπο «ο διάδοχός μου» εκεί...Είναι καθαρά «δικός μου» άνθρωπος, και όχι άνθρωπος της παρέας της Αχλαδούλας, την οποία γνωρίζει απο την εποχή που τη γνώριζα κι’ εγω, μικρή 15 χρονών.. Ήτανε το δεξί μου χέρι στο Πνευματικό κέντρο τότε, και έτσι.... όποιος μιλάει με τον Σίμο.... είναι σάν να μιλάει με εμένα !

Το να δόσει επομένως το τηλέφωνό της στον Σίμο η Αχλαδούλα... είναι κάτι εντυπωσιακό !

----

Το απόγευμα, η κατάσταση ξεκαθαρίστηκε.

Ο Σίμος είπε ότι τη συνάντησε στον Πειραιά, με τον γιό της. Μιλήσανε σύντομα. Τον ρώτησε για παλιούς γνωστούς, αλλα δέν είπαν τίποτα για μένα. Του είπε πως μένει στην Πεύκη, της είπε πως έχει μιά γνωστή του εκεί και πάει σχεδόν καθημερινά, και... του έδωσε το τηλέφωνό της, για να πάνε μιά μέρα για καφέ, και να τα πούνε...

Αυτά είπε λοιπόν ο Σίμος, μου πέταξε και μιά «κεραμίδα» που αγνοούσα, ότι... είναι φίλος του άντρα της απο παλιά, και..... έφυγε, σάν κύριος...

Δέν τόλμησα να του ζητήσω το τηλέφωνο της Αχλαδούλας. Περίμενα να μου το προτείνει εκείνος, αλλα ΔΕΝ το έκανε...

Κι’ έτσι.... ξαναγύρισα στην ατομική μου ηρεμία...
Και απλώς, ξέρω ότι ο Σίμος θα έχει επαφές με την Αχλαδούλα, για δικούς του λόγους, άσχετους με εμένα...

----

Ϊσως όμως, και να μήν είναι έτσι...
Γιατι η ζωή είναι ΣΟΦΗ, και ποιός ξέρει πώς μπορεί να τα φέρει, και να φανεί αργότερα ότι οι συνομιλίες Σίμου – Αχλαδούλας την έφεραν πιό κοντά σε μένα τελικά....

Αμήν !

----


Υ.Γ.

Βρέ τι έχω πάθει μ’ αυτή τη γυναίκα !
Ακούω το όνομά της, και συγκινούμαι βαθειά μέσα μου...
Κι’ ας ξέρω πως είμαι... εκτός νυμφώνος τώρα πιά, μετά την εγχείρηση.
Τη θαυμάζω.
Με μαγεύει το ότι βρήκε το θάρρος να διώξει τον σύζυγό της και να συνεχίσει μόνη της, ανεξάρτητη, τη ζωή της με το παιδί της....!!
Με συγκινεί και αυτό το «άνοιγμά της» προς τον Σίμο, βγάζει μιά ευαισθησία, μιά ανθρωπιά....

12 Comments:

At 27 Απριλίου, 2009 15:59, Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου Kato Patissia, αυτά που που έλεγα στο προηγούμενο σχόλιό μου, δηλαδή οτι για όλα υπάρχει κάποιος λόγος και πως πρέπει να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι επαληθεύτικαν.
Όσο για τις νέες εξελίξεις στο θέμα της Αχλαδούλας, ελπίζω πράγματι αυτή η απικοινωνία που απέχτισε ο φίλος σου με την Αχλαδούλα όντως να οδηγείσει σε κάτι καλό.

Ολλανδός

 
At 27 Απριλίου, 2009 18:12, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
ΤΟΥ ΟΛΛΑΝΔΟΥ..


Αγαπητέ Ολλανδέ,

έχεις πράγματι δίκιο! Η επικοινωνία του Σίμου, ουσιαστικά φέρνει την Αχλαδούλα ΚΟΝΤΑ σε μένα, ενώ προηγουμένως θα έπρεπε να την ψάξω μέσω τρίτων γνωστών που δέν είναι πρόθυμοι να με οδηγήσουν σ' αυτήν, ή μέσω της
Εκκλησίας κλπ.. Δύσκολα δηλαδή..

Τώρα, μπορώ να αράξω και να περιμένω την κατάλληλη στιγμή που θα πάω να την συναντήσω..

Το σχόλιό σου ήταν πράγματι εύστοχο, γιατι ήταν φιλοσοφημένο μέσα απ' τη ζωή.

Γι' αυτό σ' ευχαριστώ, αλλα και για το ενδιαφέρον σου για μένα, και για όλα.

 
At 29 Απριλίου, 2009 13:20, Blogger Velissariou Costas said...

Αγαπητέ Kato Patissia
επειδή ξέρω ότι σου αρέσει ο ΝΔ σε πληροφορώ οτι γράφει στο http://e-drasis.blogspot.com/ (μεταξύ άλλων αρθρογράφων)

Το επισκεφτηκα και άφησα και ένα σχόλιο σε post σχετικό με την παιδεία (όχι του Δήμου)

 
At 04 Μαΐου, 2009 17:48, Blogger Kato Patissia said...

ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΑ
ΣΧΟΛΙΑ...

@kontorevithoulis :

Έστειλα 2 σχόλιια στο e-drasis ,αλλα ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ.

Πρώτα έστειλα στο θέμα για την παιδεία που έγραψες κι' εσύ. Τίποτα..

Μετά, βγάλανε αυτοί μιά ανάρτηση που πληροφορούσαν ότι ΔΕΝ εφαρμόζουν moderation και δέν λογοκρίνουν σχόλια, και άν αυτά δέν δημοσιεύονται... φταίει ο blogger !!!! ( το εύκολο θύμα..)

Τελικά έστειλα και ένα δεύτερο σχόλιο στο τρέχον πόστ του Νίκου Δήμου, αλλα και πάλι τζίφος..

Έτσι, απογοητεύτηκα και δέν συνεχίζω..

 
At 04 Μαΐου, 2009 22:21, Blogger Velissariou Costas said...

1.
Και εμένα δεν μου δημοσίευσε το δεύτερο σχόλιό μου με την πρώτη προσπάθεια.
Νομίζω ότι έκλεισα τον browser, άνοιξα το mail μου στο google (ώστε να κάνω login στο google ), έκανα προεπισκόπιση του σχολίου μου και τελικά το έστειλα με επιτυχία.

Θα σου έλεγα να ξαναπροσπαθήσεις.

2.
Πες μας και δυο λόγια για την υγεία και τα κέφια σου.

 
At 06 Μαΐου, 2009 09:02, Blogger Kato Patissia said...

ΔΕΝ
ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΖΩ...


...επειδή βαριέμαι τη διαδικασία που αναφέρεις.

Όσο για την υγεία μου, ΔΕΝ είναι καλή. Έχω αδυναμία, και δέν έχω βγεί έξω εδώ και 1 μήνα περίπου..

Πρόσφατα, άρχισαν να μου ξαναπέφτουν και τα μαλλιά, και θα με ξαναδήτε φαλακρό σύντομα..

Γενικά, περνάω ακόμα δύσκολες μέρες..

 
At 06 Μαΐου, 2009 12:15, Blogger Velissariou Costas said...

Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου, αλλά τα δάχτυλα σίγουρα τα κουνάς.
Ασε λοιπόν τα πείσματα και στείλε τα σχόλια.

Δες επίσης την θετική πλευρά των πραγμάτων. Σκέψου ότι λύθηκε το πρόβλημα της πυτιρίδας.

 
At 07 Μαΐου, 2009 17:20, Blogger Kato Patissia said...

ΟΧΙ
ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ !


Λοιπόν, επιμένω στην άρνησή μου να σολιάσω στην e-drasis, και για τους παρακάτω πρόσθετους λόγους :

1. Διάβασες το κείμενο για τη θέση της ΔΡΑΣΗΣ για την Ευρώπη και την Ελλάδα; Δίνουν στην Ελλάδα τον ρόλο μιάς περιφερειακής Βαλκανικής χώρας, που απλώς θα σχετίζεται με τις άλλες. Δηλαδή, τρίχες ! Καμμία αναφορά σε ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, και στους αγωγούς που πρέπει να περάσουν απο εδώ. Προφανώς, οι άνθρωποι ΔΕΝ θέλουν τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξ/λη, και απλώς μας το λένε με άλλα λόγια.

Είναι ΝΤΡΟΠΗ να καταδεχτεί ο σύγχρονος Έλληνας τον ρόλο που προτείνει η ΔΡΑΣΗ για τη χώρα μας, όταν η ιστορική συγκυρία μας δίνει πολύ μεγαλύτερες προοπτικές!

2. Όπως θα είδες, απο το κείμενο του Νίκου Δήμου άρχισε ο ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ των αγνώστων - στην ουσία είναι ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.. - στα κείμενα του μπλόγκ. Άρα, ότι και να γράψω χάνει την αξία του πιά, αφού θα συνοδευτεί απο άλλα σχόλια τύπου "σαλτάρω"...

 
At 07 Μαΐου, 2009 19:59, Blogger Velissariou Costas said...

Στην παράγραφο 9 η Δράση λέει
"Απ’ όλες τις ενεργειακές λύσεις πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, οι οποίες εκτός από φιλικές προς το περιβάλλον έχουν και το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι δεν εξαρτώνται από εξωτερικούς προμηθευτές".

Με τους αγωγούς η Ευρώπη εξαρτάται από τα κέφια του Πούτιν. Επομένως μόνον σαν προσωρινή λύση πρέπει να τους δούμε.

 
At 07 Μαΐου, 2009 22:47, Anonymous Ανώνυμος said...

Ποιό πολύ Chat μου θυμίζει αυτή η κατάσταση, παρά μέρος για σχόλια. Παρ' όλα αυτά δεν είναι κακό!

Τώρα, σχετικά με τις απόψεις σας, δεν πολυασχολούμαι με αυτά τα θέματα, αλλά γιατί δεν ανεβάζεις 1 σχετική ανάρτηση Kato Patissia? Δεν είνα κακή ιδέα!

 
At 07 Μαΐου, 2009 22:49, Anonymous Ανώνυμος said...

^Ολλανδός^

 
At 01 Ιουνίου, 2009 03:36, Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα σας!
Μήπως κάποιος μπορεί να μας ενημερώσεις για την υγεία του Kato Patissia?

Ευχαριστώ πολύ...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home