Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 36 :
ΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ
Ο ΠΑΠΑ-ΑΡΜΟΔΙΟΣ..





Αύριο Τρίτη, μπαίνω στο Νοσοκομείο για την εγχείρηση..
Ένας Θεός ξέρει πώς θα βγώ απο εκεί, και ΑΝ θα βγώ..
Κι’ ακόμα, τί άλλο μπορεί να με περιμένει στο άμεσο μέλλον, που τώρα δέν μπορώ να το σκεφτώ...

Δύσκολα πράγματα. Που με κάνουν να φοβάμαι...

----

Στο μεταξύ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ την περασμένη εβδομάδα οι συζητήσεις μου με τον παπα-αρμόδιο της ενορίας μου, για το πρόβλημα με την Αχλαδούλα..

Ο παπα-αρμόδιος, υπεύθυνος για το Πνευματικό Κέντρο της ενορίας και τη νεολαία, παραδέχτηκε τα εξής σημεία :

-- ΔΕΝ πήγα να βγάλω κάποιο ΠΑΘΟΣ ΜΟΥ πάνω στο κορίτσι, την Πρωταπριλιά ’94. Δέν ασέλγησα, δέν παρασύρθηκα και πήγα να φιλήσω τη μικρή παρά τη θέλησή της..

-- Αντίθετα, η ενέργειά μου ήταν μελετημένη, σχεδιασμένη με το μυαλό, και αποσκοπούσε στο να την απαλλάξω απο ένα ΚΑΚΟ που έβλεπα πως της είχα δημιουργήσει στην ψυχή της, άθελά μου.. Το ΚΑΚΟ αυτό, είναι η «απώθηση» σύμφωνα με τον Φρόυντ..

-- ΔΙΑΦΩΝΕΙ με το σκεπτικό ττης ενέργειάς μου, παρά τις καλές μου προθέσεις. Το σκεπτικό μου του φαίνετααι πως ξεφτεύγει σε χώρους ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ...

-- Δέχεται όμως, ότι μέχρι τότε η συμπεριφορά μου απέναντι στην Αχλαδούλα ήτανε «..πολύ καλή, δηλαδή ΑΡΙΣΤΗ θα έλεγα καλύτερα..». Μιά συμπεριφορά, για ενάμιση χρόνο περίπου, που είχαμε επαφή στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του Πνευματικού κέντρου της ενορίας.

Και... το ΚΕΡΑΣΑΚΙ στην τούρτα!
Προσέξτε !

-- Ομολογεί, ότι ο τρόπος που με αντιμετώπισε η Εκκλησία τότε ήτανε ΑΣΧΗΜΟΣ και λαθεμένος : «..Σε ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ η Εκκλησία, σου βίασε την αξιοπρέπεια, σου φέρθηκε πολύ άσχημα, ενώ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕ μιά τέτοια αντιμετώπιση...».

Δέν γράφω άλλα.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας...

8 Comments:

At 21 Φεβρουαρίου, 2009 11:55, Blogger tyranid13 said...

Επομένως να υποθέσω πως η εκκλησία θα σταματήσει την πολιτική της μη-επικοινωνίας?
Εάν ναι τότε υπάρχει κάτι πέρα από την άρνηση του συζύγου που να σε εμποδίζει από το να της μιλήσεις?

 
At 23 Φεβρουαρίου, 2009 22:25, Blogger Kato Patissia said...

ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ..


@tyranid13 :

Δέν υπάρχει τίποτα άλλο, εκτός βέβαια απο μιά πιθανή άρνηση και της ίδιας ( δέν ξέρουμε.. ) !

Η ΟΥΣΙΑ πιά, είναι ότι έχω ΗΡΕΜΗΣΕΙ με αυτή την ιστορία..

Είπα στον παπα-αρμόδιο, ότι θα περιμένω το διαζύγιο, όπως μου ζήτησε ο σύζυγός της, και ΜΕΤΑ θα επιδιώξω να την συναντήσω.

Άρα, προς το παρόν... ρηλαξάρω..

Όταν και ΑΝ έρθει εκείνη η ώρα, ίσως να ζητήσω και τη μεσολάβηση του παπα-αρμόδιου..

Αλλα... μου κάνει εντύπωση, ότι παρά τις παραδοχές του, ακόμα έχει μιά ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ για μιά συνάντησή μου με την Αχλαδούλα !!

Δέν μπορώ να το καταλάβω αυτό.. Δείχνει να βάζει πάνω απ' όλα τη ΘΕΛΗΣΗ ΤΗΣ την οποία θεωρεί ΑΡΝΗΤΙΚΗ για μένα..

Βέβαια, αυτή η θέλησή της βασίζεται στο ότι έχει ψεύτικη ιδέα για μένα, ενώ άν μάθει την ΑΛΗΘΕΙΑ τότε μπορεί και η στάση της απέναντί μου να αλλάξει. Αλλα αυτό... ο παπα-αρμόδιος ΔΕΝ θέλει ακόμα να το παραδεχτεί..

Με ενοχλεί και η στάση του "..εντάξει, η Εκκλησία σε ποδοπάτησε τότε, αλλα αυτά είναι περασμένα ξεχασμένα..", σε δική μου μετάφραση.

ΔΕΝ λέει δηλαδή "..κάναμε έγκλημα εις βάρος σου, και οφείλουμε να επανορθώσουμε..".

Ούτε λέει το συναφές, ότι ΑΝ η Εκκλησία με ποδοπάτησε, τότε... ποδοπάτησε ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΧΛΑΔΟΥΛΑ τότε, γιατι της έβαλε την ιδέα ότι όντως υπέστη "απόπειρα βιασμού" απο έναν.. παιδεραστή !!

ΑΥΤΑ, δέν θέλει να τα παραδεχτεί ο παπα-αρμόδιος..

Άρα, υπάρχει συζήτηση που πρέπει να γίνει μεταξύ μας ακόμα..

Το πράγμα, εξακολουθεί να είναι ΔΥΣΚΟΛΟ ακόμα..

Κι' αυτό.. ξέρεις γιατί;

Γιατι έχουμε να κάνουμε με μιά γυναίκα αφενός, παντρεμένη, που η ΑΛΗΘΕΙΑ μπορεί να της τινάξει στον αέρα όλο τον εσωτερικό της κόσμο..

Επίσης, η ίδια ΑΛΗΘΕΙΑ θα πρέπει να κάνει την Εκκλησία να βγεί και να πεί ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ "ήμαρτον.." και αυτό δέν είναι κάτι εύκολο..

Όταν η ζωή χτυπάει την κατεστημένη ιδέα τόσο ανθρώπων όσο και θεσμών για τον εαυτό τους, και τους οδηγεί να πούν "έσφαλλα..", ΑΥΤΟ δέν είναι κάτι απλό, που γίνεται εύκολα...

Τα κατεστημένα ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

Δυστυχώς..

 
At 13 Μαρτίου, 2009 03:00, Anonymous Ανώνυμος said...

Βρε αδέρφια παρακολουθώ αυτό το μπλογκ εδώ και καιρο...
Ξέρετε κανείς κάτι για τον KatoPatissia? Έχει να γράψει πολύ καιρό και φοβάμαι μήπως ήρθε το μοιραίο... Αν ξέρεις κάποιος κάτι παρακαλώ ας το γράψει, ευχαριστώ.

 
At 15 Μαρτίου, 2009 15:02, Anonymous Ανώνυμος said...

Και εγώ έχει εδώ και μισό χρόνο περίπου που παρακολουθώ αυτό το blog και την ιστορία του Kato Patissia. Αν ξέρει κάποιος για ποιο λόγο έχει να γράψει τόσο καιρό ας το πει σας παρακαλώ. Πάντως θέλω να πειστεύω πως είναι στο νοσοκομείο και αναρώνει μετά τιν επέμβαση και γι΄αυτό δε γράφει τόσο καιρό.

 
At 15 Μαρτίου, 2009 19:01, Blogger tyranid13 said...

Μην ανησυχείτε, ο Kato Patissia όντος αναρρώνει μετά την επέμβαση (όλα πήγαν καλά) που έγινε το απόγευμα της Τρίτης. Θα κάνει όμως κάποιες χημειοθεραπείες ακόμα, επομένως το πότε θα βγει από το νοσοκομείο δεν το ξέρω αυτή τη στιγμή αλλά μόλις μάθω θα σας ενημερώσω.

 
At 16 Μαρτίου, 2009 18:18, Anonymous Ανώνυμος said...

Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την ενημέρωση, αυτά τα νέα είναι πραγματικά πολύ χαρμόσυνα.

 
At 17 Μαρτίου, 2009 04:54, Anonymous Ανώνυμος said...

Δόξα τω Θεω!!!
Και εύχομαι να ξεκολλήσει το μυαλό του από την κοπέλα αυτή μετά από αυτά που είδα στο τελευταίο ποστ...

 
At 21 Μαρτίου, 2009 12:59, Blogger Kato Patissia said...

ΕΝΑ
ΜΕΓΑΛΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..



..για τους ανώνυμους φίλους, που ενδιαφέρθηκαν για την εγχείρησή μου στο Νοσοκομείο πρόσφατα.

Ήδη, απο τις πρώτες μετεγχειρητικές μέρες πληροφορήθηκα τηλεφωνικά απο φίλο για την ύπαρξη των δύο σχολίων, και αυτό με συγκίνησε πολύ, και μου ανέβασε τη διάθεση εκείνες τις δύσκολες μέρες..

Η συγκίνησή μου δέ, έγινε ακόμα μεγαλύτερη όταν πρωτοάνοιξα το κομπιούτερ στο σπίτι μου πιά, και διάβασα μόνος μου τα σχόλια. Απο τον τρόπο που είναι διατυπωμένα, βγάζω το συμπέρασμα ότι έχουν γραφτεί απο ανθρώπους ευγενικούς, και αξιόλογους.

Καθυστέρησα να σας απαντήσω λοιπόν, ανώνυμοι φίλοι, επειδή δέν αισθανόμουν έτοιμος να βρώ κι’ εγώ τις κατάλληλες λέξεις για να γράψω στο δικό σας ύφος ευγένειας και ανθρωπιάς. Έχω απο χθές έτοιμη τη νέα ανάρτηση για την ΑΝΑΣΤΑΣΗ, αλλα περίμενα να μπορέσω να σας γράψω ένα ευχαριστώ πρώτα, και μετά να την ανεβάσω..

Σας ευχαριστώ για όλα :
-- για το ενδιαφέρον σας για μένα
-- για την ευγένεια και την ανθρωπιά σας
-- για το ότι επισκέπτεστε τη «..σαβούρα..» και διαβάζετε τα όσα γράφω εδώ
-- για τη μεγάλη ψυχολογική στήριξη που μου δόσατε όσο ήμουν στο νοσοκομείο, όταν πληροφορήθηκα για τα σχόλιά σας
-- για τη χαρά σας για την καλή εξέλιξη της εγχείρησής μου.

----

Υ.Γ.

Όσο για το άν θα ξεκολλήσει το μυαλό μου απο την κοπέλλα... θα το δούμε στις επόμενες αναρτήσεις της «ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ», εδώ στη «..σαβούρα..» !

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home