Πέμπτη, Φεβρουαρίου 05, 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 35 :
ΙΧΒΕΙ !!!!!


Το «ιχβει» είναι... κωδικοποιημένο όνομα γυναίκας ! (..καμμία σχέση με... Γιαχβέ , ή ότιδήποτε άλλο εβραϊκό.. ). Το κωδικοποίησα όταν ήμουνα μικρός, στα 13 μου. ΔΕΝ είναι δύσκολο να το αποκωδικοποιήσετε, αρκεί να χρησιμοποιήσετε τη λογική σας.

Η ιχβει λοιπόν... εμφανίστηκε απρόσμενα την περασμένη Τρίτη, μετά απο σχεδόν 30 χρόνια που είχαμε χάσει τα ίχνη της ! Ξέραμε ότι ζούσε σε μακρυνή πόλη, ότι ήταν μάλλον χωρισμένη, και... τίποτα περισσότερο.

Με την ιχβει... με συνδέει το ΠΑΡΕΛΘΟΝ :
-- είναι η πρώτη γυναίκα που ερωτεύτηκα, στα κρυφά βέβαια, και... η ομορφότερη και πιό «σέξυ» απ’ όλες όσες γνώρισα μέχρι σήμερα, και είτε τις ερωτεύτηκα είτε όχι!

Η ιχβει είναι ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ της ωραίας γυναίκας. Άφησε τη στάμπα της μέσα μου σε μιά ΜΥΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ, όταν ήμουνα 13 ετών το 1974 ( !! ), και αυτή ήτανε κορίτσι τότε, στα 16 της..

----

Εκείνα τα χρόνια, δέν υπήρχαν τηλεοράσεις σε όλα τα σπίτια, και όπου υπήρχαν ήταν ασπρόμαυρες. Εμείς, δέν είχαμε. Μας έπαιρνε λοιπόν η μάνα μου τα βράδυα, εμένα και τον αδερφό μου, και μας πήγαινε στην απέναντι πολυκατοικία, στην φιλική οικογένεια της ιχβέι, που είχαν τηλεόραση, για να δούμε τα διάφορα σήριαλ της εποχής : τον «Άγνωστο πόλεμο» με τον Βαρτάνη, τον «Άνθρωπο δίχως πρόσωπο» αργότερα, με τον Αλεξανδράκη, αλλα και.... τους Αντίζηλους καμμιά φορά, και το... KUNG-FU με τον Ντέηβιντ Καρραντάιν !

Η οικογένεια της ιχβει απαρτιζότανε απο μιά μάνα με δύο κόρες 16 και 19 ετών, κούκλες και οι δύο, ξανθειά η ιχβει, μελαχροινή η αδερφή της. Οι δύο αδερφές ήταν συνέχεια στα μαχαίρια, οι τσακωμοί δέν είχαν τελειωμό. Συνήθως, η μεγάλη απουσίαζε στις επισκέψεις μας, αλλα η μικρή ιχβει ήτανε πάντα εκεί, και μας έκανε παρέα.

Και... ΤΙ παρέα !

Ξάπλωνε στον καναπέ φορώντας πάντα ένα σοκαριστικά κοντό σούπερ-μίνι πουλόβερ, και... άπλωνε τα τεράστια πόδια της γυμνά, προς μεγάλη μας ευχαρίστηση! Κάθε βράδυ! Μικρά εμείς τότε, ντρεπόμασταν να κοιτάξουμε, κρυφοκοιτάγαμε στη χάση και στη φέξη, προσπαθούσαμε να συγκεντρωθούμε στο... KUNG-FU, αλλα η ζημιά τελικά γινότανε ! Μιά τόση δόση απίστευτης ομορφιάς, άφησε το αποτύπωμά της στην ψυχή μας, για πάντα..

Ένα βράδυ, γυρνώντας την είδα να στέκεται με τη μάνα μου στο κέντρο του δρόμου, ανάμεσα στα σπίτια μας. «Γιά να σε δώ, βρέ... Κούκλα είσαι! Μπράβο, άντε, καλή διασκέδαση !» της είπε η μάνα μου. Η ιχβει φόραγε ένα παλτό, και απο μέσα ένα σούπερ-μίνι και μπότες.. Εβγαζε μάτια, πραγματικά.. Θα πήγαινε σε ένα πάρτυ. Και τότε... αισθάνθηκα για πρώτη μου φορά, ότι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ήτανε... διαφορετικός απο τον δικό μου! Ήταν αδύνατο στην ηλικία που ήμουνα πχ, να την συνοδεύσω εγώ στο πάρτυ!! Ετσι, μοιραία έπρεπε να δεχτώ μιά «σκληρή πραγματικότητα», ότι... δέν είχα μεγαλώσει ακόμα ! Ο δικός μου κόσμος ήτανε τα παιχνίδια, τα αστεία, αλλα σε καμμία περίπτωση τα πάρτυ και ο έρωτας...

Κι’ έτσι λοιπόν, όπως έφυγε ΜΟΝΗ ΤΗΣ εκείνη τη νύχτα, έτσι έφυγε και απο τη ζωή μας κάποια στιγμή, για να ζήσει μόνη της τη δική της... Η μεγάλη αδερφή παντρεύτηκε και χώρισε, η μάνα έφυγε για το χωριό τους, πολύ μακρυά απ’ την Αθήνα, και... τέρμα! Η ιχβει... έμαθα αργότερα, ότι έγινε αεροσυνοδός της Ολυμπιακής.

----

Την ξαναείδα τον καιρό που ήμουνα φοιτητής, αρχές δεκαετίας ’80. Ήρθε ξαφνικά στο σπίτι να μας επισκεφτεί, και έτυχε να είμαι εκεί. Ήτανε μιά κούκλα, και... ενθουσιάστηκε που με είδε ! Χάρηκε, έλεγε, που έγινα ένας όμορφος νεαρός!! Απόρησα, γιατι είχα την αντίθετη ιδέα για τον εαυτό μου.. Αλλα... συγκινήθηκα, όσο νάναι δεν είναι μικρό πράγμα να ακούς τέτοια λόγια απο μιά ιχβει !!

Χάθηκε μετά, για χρόνια... Μάθαμε ότι πήρε σύνταξη απο την Ολυμπιακή, και ότι παντρεύτηκε και μάλον χώρισε και ζούσε στο χωριό της μάνας της πιά, που στο μεταξύ είχε πεθάνει..

Και τώρα λοιπόν... τσούπ! Νάτη !!!
Λαγοκοιμόμουνα όταν ήρθε. Άκουγα τη φωνή της, να ηχεί σάν νεανική καμπάνα στ’ αυτιά μου, παρά το ότι τώρα θα πρέπει να είναι 50 χρονών ! Σκέφτηκα να σηκωθώ να πάω να πλυθώ στην τουαλέτα και να πάω να την δώ, αλλα... είδα σε όνειρο ότι... μπήκε πρώτος ο αδερφός μου στην τουαλέτα, και αναγκαστικά περίμενα, και περίμενα, και περίμενα... ώσπου αποκοιμήθηκα για τα καλά.

Ξύπνησα απο ένα παράξενο όνειρο, και η ιχβει είχε φύγει...
Μου σκίστηκε η καρδιά.

Η μάνα μου είπε όμως ότι θα ξανάρθη σύντομα, γιατι έχει κάτι προβλήματα υγείας που την αναγκάζουν να μείνει στην Αθήνα, στη γειτονιά μας, για αρκετό καιρό...

Θα την ξαναδώ λοιπόν, πού θα μου πάει...
Συγκινήθηκα δέ, όταν η μάνα μου είπε ότι της είπε «..ήρθα για να δώ τα παιδιά..», ενώ φεύγοντας κοίταξε το παλιό τους σπίτι απέναντι συγκινημένη, λέγοντας «..τί ωραία περνούσαμε τότε...».

----

Κοιτάζοντας τώρα τους δύο μεγάλους έρωτες της ζωής μου... βλέπω ότι είχαν κάποια απο τα χαρακτηριστικά της ιχβει !

-- Η πρώτη μου αγάπη, η Κερασούλα στην Πάτρα, της έμοιαζε στην θηλυκότητα και στο σουλούπι κάπως..

-- Αλλα η δεύτερη, η Αχλαδούλα, είναι φτυστή απομίμηση της ιχβει !

Η Αχλαδούλα είναι πιό κοντή, και λιγότερο «σέξυ» απο την ιχβει, αλλα... της μοιάζει καταπληκτικά!

Απο όλες αυτές όμως, η ιχβει είναι πάντα στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου... Εκεί που ξεπερνούνται τα ανθρώπινα μέτρα, και υπάρχουν τα αφηρημένα πρότυπα, του Θεού... Ο ορισμός της ομορφιάς, ο ορισμός της σεξουαλικότητας, ο ορισμός του κοριτσιού, ο ορισμός του θηλυκού...

Πρότυπα...!
Ο «κόσμος των ιδεών» του Πλάτωνα, τα απλησίαστα αρχέτυπα της ζωής μας...

----

Και τώρα;;

-- ΠΟΙΑΝ αγαπάς, κύριε kato Patissia, στην πραγματικότητα;;

Την Αχλαδούλα... ή μιά ιχβει που... δέν υπάρχει πιά ! Που είναι στα 50 της, και όχι στα 16 όπως θα την ήθελες....

Θέλετε απάντηση;

Η βαρειά σκιά της ιχβει... τις σβήνει όλες !

Αφήνοντας όμως στο τέλος το... τίποτα! Γιατι η ιχβει είναι ΠΡΟΤΥΠΟ, και όχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται..

Λέτε η ζωή να έχει διαφορετική άποψη;;

----

Υ.Γ.

Η φωτογραφία που συνοδεύει την ανάρτηση, είναι απο μιά παλιά διαφήμιση καλλυντικού.
Είναι ότι πιό κοντινό στο στύλ της ιχβει, έχω δεί στη ζωή μου σε περιοδικά..
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ είναι, ρε παιδί μου!! Λές και είναι έτοιμη να.. γυρίσει το κεφάλι της και να μου χαμογελάσει ξανά!...

2 Comments:

At 14 Φεβρουαρίου, 2009 13:51, Blogger Velissariou Costas said...

Ωραία και καλογραμμένη η ιστορία της ΙΧΒΕΙ.

Ρίχνω τώρα ιδέα για νέα δημοσίευση (άσχετη με την σειρά Ανάσταση)

Πρόσφατα κάποιος μου υπέδειξε τα παρακάτω video.

http://video.google.com/videoplay?docid=4573704334162675487&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=797510861177311748

Είναι πραγματικά ενδιαφέροντα και δημιουργούν προβληματισμό. Το θέμα όμως είναι η αξιοπιστία τους. Αν σε ενδιαφέρει και έχεις χρόνο θα μπορούσες να ψάξεις για αξιόπιστες πηγές που είτε να τα επαληθεύουν είτε να τα αντικρούουν και να μας δημοσιεύσεις τα αποτελέσματα της έρευνάς σου.

 
At 15 Φεβρουαρίου, 2009 02:45, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ,
ΚΑΙ ΤΟΝ.. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ !!


@kontorevithoulis :

Έχω την ανάρτηση της ΙΧΒΕΙ σχεδόν 10 μέρες τώρα, και κανένας δέν έχει δείξει ενδιαφέρον..

Και σήμερα.. τσούπ! Τί βλέπω; Κοντζάμ σχόλιο!!!

Λοιπόν, πήρα μιά χαρά γιατι έσπασε η μοναξιά μου στο διαδίκτυο, με ικανοποίησε και το ότι τη βρήκες καλογραμμένη και ωραία, και... είπα να δώ τα βίντεο που προτείνεις, για να δώ τί μπορώ να πώ γι' αυτά.

----

Το πρώτο βίντεο, ούτε κάν το είδα, παρα μόνο ένα σημείο που έλεγε για την εποχή του Υδροχόου που θα διαδεχθεί την εποχή των Ιχθύων του Χριστού. Γνωστές Εβραϊκές προπαγάνδες, και ευσεβείς πόθοι για κατάργηση του Χριστιανισμού. Δέν αξίζει να ασχολιόμαστε..

Το δεύτερο βίντεο με τις τράπεζες, το παρακολούθησα αρκετά, ΕΠΕΙΔΗ.. λέει αυτά που λέω κι' εγώ σε φίλους και κανένας δέν με πιστεύει. Ότι οι Τράπεζες δηλαδή ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΧΡΗΜΑ απο το πουθενά. Βέβαια, εγώ τα είχα διαβάσει στο βιβλίο των ΣΑΜΟΥΕΛΣΟΝ και ΝΟΡΝΤΧΑΟΥΖ, στην Αμερικάνικη έκδοση, εδώ και... σχεδόν 20 χρόνια ! Τέλος πάντων..

Με κούρασε όμως το βίντεο, γιατι είναι ΜΕΓΑΛΟ, και γιαυτό δέν άντεξα και το σταμάτησα.

Δέν ξέρω άν στη συνέχεια προσπαθεί ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ τη σημερινή Παγκόσμια κρίση με βάση την Οικονομική Θεωρία.. Διαφωνώ κάθετα σε τέτοιες απόπειρες, που θεωρώ πως ΣΥΣΚΟΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Η οποία ΑΛΗΘΕΙΑ είναι πως Η ΑΓΓΛΙΑ για λογαριασμό της ΕΕ έβαλε χέρι στο πολιτικό σύστημα της Αμερικής, και είναι έτοιμη να πετάξει έξω το Εβραϊκό λόμπυ απο τις θέσεις κλειδιά που κατείχε.. Έτσι, οι Εβραίοι μαζεύουν τα λεφτά τους και τα πηγαίνουν αλλού, κλυδωνίζοντας την Αμερική και άρα όλο τον κόσμο.. Δέν είναι τίποτα σοβαρό.. Παιδιάστικες αντιδράσεις, που σύντομα θα ηρεμήσουν, αφού κι εκείνοι θα καταλάβουν ότι αυτή η πορεία είναι το καλύτερο για την ανθρωπότητα. Όσο για τους ίδιους και τα λεφτά τους... υπάρχει η ΕΕ που μάλλον τους καλοδέχεται! Άρα, νο πρόβλεμ...

----

Δέν μού 'φταναν αυτά όμως, είχα απόψε και τον... Χαρδαβέλλα !!

Ο οποίος, είχε εκπομπή για ΑΓΓΕΛΟΥΣ, και εμφάνισε ένα "διεθνές τέστ" για να δεί ο καθένας μας ΑΝ είναι... άγγελος, και ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ !!!

Λοιπόν... με έβγαλε ΑΣΤΡΙΚΟ ΑΓΓΕΛΟ !

Το οποίο αημαίνει...
-- "..αυτός που έρχεται απο άλλους γαλαξίες, και ζεί σε ανθρώπινο σώμα για να σκορπίσει την καλωσύνη όπου χρειάζεται.." !!!!!!!!!!!!

Άχ, βάχ, τί θησαυρό είχατε στη ζωή σας, και δέν τον καταλάβατε βρέ!! Κανένας !!!

Και τώρα... μπαίνω την ΤΡΙΤΗ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ για χειρουργείο, και... με τα νέα δεδομένα του Χαρδαβέλλα φοβάμαι ότι μπορεί να ανοίξει εκεί η ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΥΛΗ για την... επιστροφή μου στους γαλαξίες..

Και μήν τον είδατε, τον Κίτσο τον λεβέντηηηηη.....

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home