Σάββατο, Μαρτίου 21, 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 37 :
Η ΖΩΗ,
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ...




Τετάρτη μεσημέρι, ντυμένος με τις πυτζάμες μου κι’ ένα μπουφάν ριχτό, καθόμουνα άβολα σ’ ένα κολονάκι στην είσοδο του Νοσοκομείου περιμένοντας τον αδερφό μου να φέρει το αυτοκίνητο για να φύγουμε.. Πέρασα εκεί μέσα δύο εβδομάδες νοσηλείας, με την εγχείρηση ακριβώς στη μέση τους..

Και νά, που το αυτοκίνητο φάνηκε επιτέλους, ο αδερφός μου άρχισε να φορτώνει τα πράγματα, κι’ εγώ χώθηκα με ευχαρίστηση στα πίσω καθίσματα να αράξω, επιτέλους... Κι’ εκεί... με περίμενε η πρώτη ΕΚΠΛΗΞΗ της νέας μου ζωής : Το ραδιόφωνο έπαιζε δυνατά το τραγούδι «Days of Pearly Spencer», στην εκτέλεση του MARK ALMOND όμως, και ίσα-ίσα που πρόλαβα το ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ..

----


Σας θυμίζω ότι το τραγούδι αυτό το έχω ξαναχρησιμοποιήσει ως θέμα εδώ στη «..σαβούρα..», στην ΑΝΑΣΤΑΣΗ / 6 στις 9 Σεπτέμβρη 2008. Τότε, είχα προτιμήσει την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ εκτέλεση, του David Mc Williams. Επίσης, μιά εντελώς διαφορετική εκτέλεση στα Ιταλικά είχα στείλει εκείνο τον καιρό στο μπλόγκ του doodler, που ήταν τελικά ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ.

Η αυθεντική λοιπόν εκτέλεση του τραγουδιού, μιλάει για έναν άνθρωπο, τον Pearly Spencer, που έχει κάνει έναν δύσκολο αγώνα, πάλεψε με δυνάμεις ανίκητες κι’ έχασε, αλλα έφτασε πάρα πολύ μακρυά, και τώρα ο αγώνας του φτάνει στο ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ..

Ο MARK ALMOND, στη δική του εκτέλεση... πρόσθεσε έναν ακόμα στίχο στο τραγούδι, ανατρέποντας όλο του το νόημα ! Ο τελευταίος στίχος, που τον λέει με αργά λόγια και μουσική, καταλήγει στο ότι
-- «the race is almost WON..» ( = Ο αγώνας σχεδόν κερδήθηκε), αντί του αυθεντικού
-- «the race is almost RUN..» ( = ο αγώνας σχεδόν τέλειωσε )

----

Κι’ έτσι, βολεμένος στο ζεστό πίσω κάθισμα του άδειου αυτοκινήτου, χαμογέλασα ευχαριστημένος ακούγοντας τον τελευταίο στίχο του τραγουδιού.. Ένιωσα τη ΖΩΗ να με αγκαλιάζει ξανά, και να με καλωσορίζει στην καινούρια μου πραγματικότητα..

Δέν έχουν τελειώσει όλα ακόμα με τον καρκίνο μου..
Ναί.
Αλλα έχουν... ΣΧΕΔΟΝ τελειώσει !

Και η μάχη με την Αχλαδούλα... έχει ΣΧΕΔΟΝ κερδηθεί...

6 Comments:

At 21 Μαρτίου, 2009 16:34, Anonymous Ανώνυμος said...

Ελπίζω ο τελευταίος στίχος του τραγουδιού να είναι πράγματι προφητικός όπως λες...

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ολλανδός

 
At 21 Μαρτίου, 2009 19:08, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ
ΤΟΥ ΣΤΙΧΟΥ


Αγαπητέ ανώνυμε Ολλανδέ,
-- η δική μου αίσθηση πως ο στίχος που άκουσα στην πρώτη στιγμή μου εκτός Ν/Σ έχει κάποιο νόημα για μένα,
-- μαζί με τη δική σου ελπίδα να αποδειχθεί πράγματι προφητικός,
μου δημιουργούν πλέον τη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι ναί, υπάρχει μιά ωραία προφητεία εδώ πέρα !!

Σ’ ευχαριστώ για τη συμπαράστασή σου

 
At 21 Μαρτίου, 2009 22:50, Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου Kato Patissia,
Οι προσπάθειες που κάνεις όλα αυτά τα χρόνια για να έρθεις σε επαφή με την Αχλαδούλα με εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχεις πολύ μεγάλο κουράγιο για να προσπαθείς μέχρι σήμερα.
Είναι πολλοί που λεν οτι για να αποχτίσεις κάτι που θες πρέπει να το κυνηγάς και να παλεύεις γι'αυτό και άλλοι που λεν πως όλα όσα θέλεις έρχονται απο μόνα τους σε εσένα.
Εγώ πάλι πιστεύω πως πρέπει να παλεύεις για αυτό που θες, αλλά χωρίς να σου γίνεται έμμονη ιδέα.
Έτσι και εσύ, συνέχισε να προσπαθείς, αλλά να μην σκεύτεσαι ολη την ώρα αυτό το θέμα.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ολλανδός

 
At 09 Απριλίου, 2009 15:08, Blogger Velissariou Costas said...

Αράχνιασε το μέρος ..

 
At 09 Απριλίου, 2009 18:08, Anonymous Ανώνυμος said...

Όντως, έχει να γράψει εδώ και μισό μήνα περίπου ο Kato Patissia. Ελπίζω μόνο να μην έχει συμβεί τίποτα δυσάρεστο.....

Ολλανδός

 
At 16 Απριλίου, 2009 12:07, Blogger Kato Patissia said...

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ..


..για το "αράχνιασμα" του μπλόγκ.
Η αιτία είναι ότι πέρασα έναν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ μετεγχειρητικό μήνα στο σπίτι μου, με 4 προβλήματα στο κορμί μου να με βασανίζουν συνεχώς.

Τώρα, είμαι κάπως καλύτερα γιατι άρχισα απο προχθές Τρίτη την ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ. Έχω 3 εστίες καρκίνου ακόμα μέσα μου, που μου προκαλούν όλους τους μπελάδες, και ελπίζω ότι με την Χ / Θ θα τους εξαφανίσω.

Ήδη φαίνονται κάποια ενθαρρυντικά αποτελέσματα, πως τα φάρμακα κάνουν τη δουλειά τους. Μακάρι!

Έτσι, θα βάλω νέα ανάρτηση για να σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, αλλα απλώς δέν έχω βρεί ακόμα το κατάλληλο σχετικό βίντεο.

Σας ευχαριστώ θερμά που εξακολουθείτε να επισκέπτεστε το μπλόγκ μου, και να ενδιαφέρεστε για μένα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home