Σάββατο, Σεπτεμβρίου 15, 2007

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ
ΤΕΛΙΚΗ ΓΝΩΜΗ,
ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΩ.


Οδεύω προς την κάλπη, έχοντας στο μυαλό μου τις παρακάτω «απόψεις μου»:

1. ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.

Κατάγομαι απο την Ηλεία, και απο τους 2 γονείς μου.

Τα χωριά μας δέν κάηκαν, αλλα ένιωσα σάν να κάηκε ένα κομμάτι του εαυτού μου, συγγενείς μου, οι ρίζες μου..

Πάλεψα με το μυαλό μου και το διάβασμα εφημερίδων να βρώ ποιός το έκανε και γιατί. Να εντοπίσω ποιός ΕΧΘΡΟΣ μπορεί να με χτυπάει αυτή τη στιγμή.

Τον βρήκα. Αλλα... δέν είναι εχθρός!

Έχω πειστεί πιά, συμφωνώντας με τον κ.Γραμματικάκη ( βλ. Σχόλια προηγούμενου πόστ ) πως τις φωτιές τις έβαλε η κυβέρνηση. ΔΙΑΦΩΝΩ όμως με τον κ. Γραμματικάκη, στο εξής : εκείνος καταγγέλλει αυτό το γεγονός, ενώ εγώ το ...επικροτώ ( !!! ) με το εξής σκεπτικό:

-- Η Ηλεία, είναι διάσπαρτη απο χωριά εγκαταλειμμένα, όπως το δικό μου, στα οποία μένουν μόνο λίγοι παππούδες. ΔΕΝ είναι ο «παραγωγικός παράδεισος» που εμφανίζουν μερικοί. Ήτανε τέτοιος κάποτε, αλλα όχι πιά. Την ερήμωσή της, την εκμεταλλεύονται μαφίες που επιδίδονται σε κρυφή καλλιέργεια χασίς μέσα στα δάση, εκεί που δέν είναι άμεσα ορατό. Θυμάμαι πρίν λίγα χρόνια ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ ΗΛΕΙΑΣ στις εφημερίδες, ότι «..ο νομός μας παράγει το καλύτερο χασίς στον κόσμο!». Όταν λοιπόν ένας νομάρχης κάνει τέτοια δήλωση, σκεφτήτε πόσο βαθειά έχει διαβρωθεί ο τόπος απο τη μαφία του παρα-εμπόριου χασίς.

-- Πέρυσι το καλοκαίρι, η οικογένειά μου έζησε τον τρόμο απο 6 εισβολές γύφτων στο σπίτι μας στο χωριό, για να κλέψουν. Τόλμησαν και μπήκαν μέσα, ενώ έβλεπαν πως υπήρχαν άνθρωποι! Επίσης, πάμπολλες φορές βρίσκουμε το σπίτι διαρρηγμένο όταν κατεβαίνουμε εκεί απο την Αθήνα. Η Αστυνομία δέν έκανε τίποτα. Η ασυδοσία των γύφτων, δείχνει πως ήταν απελπισμένοι ναρκομανείς, που δέν υπολόγιζαν τίποτα αναζητώντας λίγα λεφτά για τη δόση τους. Πέτυχαν τον αδερφό μου την 3η φορά που μπήκαν, και τους πλάκωσε στο ξύλο, γλίτωσαν στο παρατρίχα. Κι’ όμως ξαναήρθαν! Βρέθηκα μπροστά στο φαινόμενο ΒΕΝΤΕΤΑΣ με τον καταυλισμό, και τους χασισέμπορους που τους προστατεύουν για να μήν τους αγγίζει η Αστυνομία. Ο αδερφός μου μίλησε με τον Δήμαρχο, Δικαστικούς κλπ, και φάνηκε πως υπάρχει εκτεταμένη διαφθορά, γιατι κι’ άν ακόμα τους συλλάβει η Αστυνομία τα δικαστήρια τους αθωώνουν. Αηδιάζω όταν οδηγώντας στο νομό βλέπω διάσπαρτες ΒΙΛΕΣ σε απίθανα μέρη, μπροστά στις οποίες... ωχριούν οι βίλες Ρουσσόπουλου!! Αυτά τα σπίτια, τα φτιάχνουν προφανώς εκείνοι οι «δημόσιοι λειτουργοί» που προστατεύουν τη χασισοκαλλιέργεια, με το αζημίωτο..

-- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Η Ηλεία... δέν παράγει λάδι πιά, αλλα ΧΑΣΙΣ ! Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια. Η γή της Ηλείας ήτανε ξεχαρβαλωμένη απο τα χασίσια. Η φωτιά, ελπίζω να την αναζωογονήσει. Γιατι δέν της αξίζει το χασίς, είναι ΝΤΡΟΠΗ αυτό που γινότανε. Και όποιος αγανάκτησε επειδή η φωτιά έκαψε μέρος της Ολυμπίας, ας σκεφτεί πόσο περισσότερο θά ‘πρεπε να αγανακτήσει γι’ αυτό το αίσχος της χασισοκαλλιέργειας δίπλα στα μνημεία των Ολυμπιακών αγώνων. Όποιος λυπήθηκε για το δάσος του Καϊάφα, ας αναλογιστεί το χασίς που έκρυβε, και τα πρεζόνια που παραθέριζαν σε μόνιμη βάση εκεί, έχοντας βρεί τον δικό τους «παράδεισο»..

-- Η έκταση της διαφθοράς του νομού με κάνει να πιστεύω πως η αντιμετώπισή της θα ήταν ΑΔΥΝΑΤΗ απο το κράτος, με νόμιμα μέσα. Όταν Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ διαφημίζει ανενδοίαστα το χασίσι του νομού, καταλαβαίνετε πως ΕΧΕΙ ΠΛΑΤΕΣ και τα λέει αυτά στις εφημερίδες. Τέτοια επίδειξη δύναμης κάνει μόνο όποιος έχει πλάτες στη δικαιοσύνη, πλάτες στην πολιτική, ένα σύστημα ολόκληρο που τον κάνει να νιώθει άνετος! Πώς θα πάει ο πρωθυπουργός μετά, να σταματήσει αυτό το αίσχος; Θα στείλει έναν «αδιάφθορο» αστυνόμο; Η φωτιά, φαντάζει στα μάτια μου σάν η μόνη λύση.. Αυτό θά ‘κανε ένα κράτος που θέλει να απαλλαγεί απο τη ντόπια μαφία μιά κι’ έξω, χωρίς «μάχη» που θα κόστιζε ζωές και θα είχε πολιτικό κόστος. Και τώρα το κόστος είναι τεράστιο, αλλα δικαιολογείται μόνο άν το κράτος θέλει ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. Αλλιώς θα κάνανε όλοι τα στραβά μάτια και θα τους άφηναν, όπως μέχρι σήμερα... Τώρα, με τις φωτιές η ΝΔ διακινδυνεύει σοβαρά να χάσει τις εκλογές ή ακόμα και να διαλυθεί σάν κόμμα, απο τη γενική αγανάκτηση του κόσμου! Τέτοιο κόστος, μόνο ένας ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ θα τους έκανε να το αναλάβουν, και να κάψουν τη χασισοκαλλιέργεια δια παντός.

-- Αυτά, βέβαια, δέν θα τα γράψει καμμία εφημερίδα, και δέν θα τα καταγγείλει κανένας δημοσιογράφος στην τηλεόραση, όπως καταλαβαίνετε... Ακόμα χειρότερα, θα βγούν διάφοροι «ευαισθητοποιημένοι οικολόγοι!» να χύσουν μαύρο δάκρυ για την εύφορη γή που κάηκε, κοροϊδεύοντας ανοιχτά τον Έλληνα.

-- Άν η φωτιά δόσει την ευκαιρία να περάσουν αγωγοί πετρελαίου ή φυσικού αερίου απο τα μέρη αυτά, εγώ θα είμαι σύμφωνος. Η βιομηχανική ανάπτυξη θα ξαναφέρει ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ του νομού στον τόπο τους, θα τα μορφώσει, και θα τα κάνει να ζήσουν καλύτερα. ΜΑΚΑΡΙ να έχω δίκιο στο «σενάριο συνομωσίας» για αγωγό πετρελαίου, που περιέγραψα στο προηγούμενο πόστ. Είχα έναν ενδοιασμό, γιατι δέν επικροτώ «ανάπτυξη» που πατάει σε 68 ανθρώπους νεκρούς με αυτό τον τρόπο. Μου αρέσει όμως να θεωρώ πως οι νεκροί οφείλονται σε ανικανότητα της κυβέρνησης να εφαρμόσει σωστά το σχέδιο, με ασφάλεια για τον άνθρωπο, και ΟΧΙ πως το ίδιο το σχέδιο ήταν επίτηδες δολοφονικό.. Το λέω αυτό, όχι για να αμβλύνω τη συνείδησή μου, αλλα επειδή ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στους ανθρώπους που χάραξαν την Ενεργειακή πολιτική της χώρας μας τα τελευταία 20 χρόνια.

-- Άν οι «επενδύσεις» δέν αφορούν Βιομηχανική ανάπτυξη, αλλα ΤΟΥΡΙΣΜΟ και... γκόλφ, τότε ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ είμαι ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με αυτά τα σχέδια. Σιχαίνομαι τον καθένα που χτίζει ξενοδοχεία και μετατρέπει τα παιδιά της Ελλάδας σε γκαρσόνια.

Εξυπακούεται, τέλος, ότι σε όλα αυτά που σκέφτομαι για τις φωτιές μπορεί να κάνω λάθος. Αυτή τη στιγμή όμως, δέν βλέπω πιθανό να βρώ μπροστά μου στοιχεία που να μου το δείξουν ξεκάθαρα αυτό, μέχρι να φτάσω στην κάλπη..


2. ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ

Επιμένω, πως θέλω αυτοδύναμη κυβέρνηση, όχι συνεργασία. Ειδικά τη συνεργασία ΝΔ – ΛΑΟΣ, δέν την θέλω με τίποτα! Αντίθετα, μιά κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ με βρίσκει σύμφωνο.

3. ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΛΑΟΣ.

Δέν το θέλω στη βουλή! Προτιμώ τα ΤΕΣΣΕΡΑ κόμματα, γιατι μάχονται το καθένα απο τη μεριά του για το καλό του τόπου. Το ΛΑΟΣ, το θεωρώ ξενοκίνητο κόμμα, που έχει στόχο να παρεμποδίσει την Ενεργειακή πολιτική της χώρας μας. Η Ενεργειακή πολιτική είναι για μένα το Α και το Ω, δέν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, και μέχρι να ολοκληρωθεί θα ψηφίζω ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, για να μήν πάει η χώρα πίσω.

4. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ «ΟΡΓΗΣ»

Δέν ακούω εκείνους που μου ζητάνε να εκφράσω την ΟΡΓΗ μου, καταδικάζοντας τον δικομματισμό. Θα ψηφίσω ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ, έστω κι’ άν με οδηγεί σε λάθος εκτίμηση της κατάστασης. Με ενδιαφέρει Ο ΤΟΠΟΣ, και όχι τα προσωπικά μου συμφέροντα. Δέν ακούω εκείνους που ωρύονται για την ακρίβεια κλπ. Γιατι Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ είναι τέτοια, που επιβάλλεται να ολοκληρώσουμε την Ενεργειακή μας πολιτική, έστω και με δυσβάσταχτο κόστος για μένα, τον σημερινό πολίτη... Μόνο έτσι μπορώ να ελπίζω σ’ ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά του τόπου.

5. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Είμαι... ΕΥΓΝΩΜΩΝ στους πολιτικούς των 4 κομμάτων!! Επειδή οδήγησαν και οδηγούν τη χώρα μας στον 21ο αιώνα, ΣΩΣΤΑ, και ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ για τον Έλληνα, σε ένα Διεθνές περιβάλλον αντίξοο, γεμάτο με πολέμους και αίμα, όπως είπε η Αλέκα Παπαρήγα ( «οι δρόμοι του πετρελαίου είναι ματωμένοι..» ). Δέν παραβλέπω, πως η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ «δρόμος πετρελαίου», κι’ άν δέν ματώσαμε ακόμα όπως οι Σέρβοι, οι Τσετσένοι, οι Ρώσσοι, οι Γεωργιανοί, οι Αρμένιοι, το Αζερμπαϊτζάν, το Ιράκ, ο Λίβανος και το Ισραήλ, είναι επειδή ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ.
Τα περί «πουλημένων πολιτικών» κλπ του ΛΑΟΣ, τα γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια!...

----

Υ.Γ.

Ήδη ξημερώνει Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου..
Ετοιμάζομαι!
Και... αφιερώνω στον Εμπρηστή της Ηλείας, το παρακάτω ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ βιντεοκλίπ!



ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ :
----------------
-kato Patissia
-s_pablo
-kato Patissia
ανώνυμος
-kato Patissia
ανώνυμος
-kato Patissia
ανώνυμος
-kato Patissia
-kato Patissia ( νέο ! )

10 Comments:

At 16 Σεπτεμβρίου, 2007 04:03, Blogger Kato Patissia said...

ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Εναντίον
..ΧΑΣΙΣ !


ΕΙΔΗΣΗ, απο το 1ο φύλο της νέας εφημερίδας «300», 14/9/2007, σελ.8, με τίτλο «Σκηνικό Κολομβίας... στην Κρήτη!» ( συνοψίζω με δικά μου λόγια ) :

-- Εγκληματική απόπειρα εναντίον ελικοπτέρου ιδιοκτήτη τηλεοπτικού σταθμού, έγινε στο χωριό Ζωνιανά, στα σύνορα των νομών Ρεθύμνου και Ηρακλείου. Ο επιχειρηματίας ήταν καλεσμένος σε βαφτίσια οικογένειας του χωριού εύπορης, τα οποία θα γίνονταν σ’ ένα ξωκλήσι πάνω στο βουνό. Προσπάθησε να μεταφέρει καλεσμένους με το ελικόπτερό του, αλλα στη 2η διαδρομή απο τα Ζωνιανά στο ξωκλήσι, μόλις το ελικόπτερο πήγε ν’ απογειωθεί... άγνωστος θέρισε με καλάσνικοφ το πηδάλιο της ουράς, με αποτέλεσμα το ελικόπτερο να πέσει στο έδαφος και να τραυματιστούν σοβαρά 2 γυναίκες και ένα νήπιο. Η εφημερίδα γράφει πως το θέμα χαρακτηρίστηκε «άκρως απόρρητο» απο την αστυνομία, και το πόρισμα της Αρχής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων αναφέρει πως ο εκτελεστής ήταν άριστος σκοπευτής. Δέν τον πιάσανε, αλλα η εφημερίδα θεωρεί πως ήταν άνθρωπος του ΝΤΟΠΙΟΥ ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣ, που κατέριψε το ελικόπτερο νομίζοντας ότι ανήκει στην Αστυνομία και θα κάνει πτήση για χαρτογράφηση των παράνομων φυτειών χασίς στην περιοχή.

----

Μπορεί βέβαια, οι λόγοι να είναι τελείως διαφορετικοί.
Όμως, προσέξτε κάτι συμπτώσεις!

Τα Ζωνιανά είναι κοντά (..απ’ όσο μπορώ να καταλάβω κοιτάζοντας τον χάρτη, και το Google Earth.. ) στην περιοχή Κορακιά (..σύνορα Ρεθύμνου-Ηρακλείου, Βόρεια Κρήτη ) στην οποία ετοιμάζονται 2 εργοστάσια της ΔΕΗ συνολικής ισχύος 500ΜW, και τερματικός σταθμός φυσικού αερίου LNG. Η Ναυτεμπορική επίσης, αναφέρει πως αφενός οι σταθμοί θα τροφοδοτηθούν με φυσικό αέριο το 2012 και θα δίνουν ενέργεια σε όλη την Κρήτη, αφετέρου δέ, θα φτιαχτεί δίκτυο αγωγών φυσικού αερίου απο την Κορακιά μέχρι την Ξυλοκαμάρα Χανίων!

Δηλαδή, μιλάμε για τεράστιο ενεργειακό πλάνο, το οποίο θα φτιαχτεί ΤΩΡΑ, και δίπλα του... θα ανθεί το χασίσι!!!!

Είμαστε με τα καλά μας;;

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ οι σοβαρές δουλειές της Ενέργειας να γίνουν σ’ έναν τόπο που κυριαρχεί η μαφία του χασίς και η παραοικονομία. Το χασίς θέλει διαβρωμένους δημόσιους λειτουργούς, και δέν μπορείς σε διαβρωμένη κοινωνία να κάνεις μπίζνες με χοντρά λεφτά στην Ενέργεια!

Είναι ξεκάθαρο αυτό!

Ακόμα κι’ άν το έγκλημα της κατάριψης του ελικοπτέρου δέν το έκανε το «καρτέλ του χασίς» όπως γράφει η εφημερίδα, εσείς... άν είχατε πλουτίσει απ’ το χασίς, θα βλέπατε με καλό μάτι τα πλάνα της ενέργειας δίπλα σας;;

Άρα;
Άρα... στην Κρήτη ο ένας απ’ τους δύο αναγκαστικά θα εξαφανιστεί απ’ τον τόπο.
Guess who.
And how.
And WHEN…

----

Στην Κρήτη, το χασίς αντιμετωπίζει ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Στην Πελοπόννησο....μήπως έγινε το ίδιο;;;

(θυμηθήτε και πως σύμφωνα με τον Αντινομάρχη Ιωαννίνων η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ θα συνδέσει Πελ/νησο με Αφρική με ενδιάμεσο σταθμό την Κρήτη!

Και, θυμηθείτε επίσης πως τα δελτία επικινδυνότητας για πυρκαγιά έδειχναν ‘κόκκινο’ για την Πελοπόννησο αλλα ΚΑΙ για την Κρήτη!

Μήπως ζούμε ένδοξες μέρες πολέμου Ενέργειας – χασίς στη χώρα μας, με πολλά μέτωπα ανα την επικράτεια;; )

 
At 16 Σεπτεμβρίου, 2007 09:58, Blogger s_pablo said...

Ρε συ με εχεις κουφάνει οριστικά και αμετάκλητα.

Ακόμα κι αν είναι έτσι όπως λες, μια κυβέρνηση που καίει 1.500.000 στρέμματα δάσους για να αντιμετωπίσει τους χασισοκαλλιεργητές (και δεν κινητοποιεί την αστυνομία) είναι τουλάχιστον γελοία (για να μην πω επικίνδυνη).

Όσο για το συμβάν στα Ζωνιανά άστο καλύτερα.

Πρώτα απ' όλα μπορεί να ήταν τυχαίο. Όταν αρχίζουν τις μπαλωτές εκεί πάνω δεν κοιτάζουν που ρίχνουν.

Δεύτερον (και πιθανότερον) αυτός που έριξε μάλλον φοβήθηκε μην γίνεται κανένα ρεπορτάζ για χασις στην περιοχή και γι' αυτό έριξε. Δεν νομίζω να τον απασχολεί το εργοστάσιο στην Κορακιά, η οποία δεν ξέρω που είναι, αλλά αν είναι από τη μεριά του Ηρακλείου δεν είναι κοντά στα Ζωνιανά κι ας φαίνεται κοντά στον χάρτη.

Τρίτον, εσύ πως πιστεύεις ότι διαιωνίζεται το πρόβλημα των φυτειών στην Ελλάδα. Θεωρείς ότι οι καλλιεργητές δρουν ερήμην των πολιτικών?

 
At 16 Σεπτεμβρίου, 2007 11:58, Blogger Kato Patissia said...

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Για το άν η χασισοκαλιέργεια έγινε με τη στήριξη των πολιτικών:

-- Όπως έγραψα, η δήλωση του Νομάρχη Ηλείας πρίν μερικά χρόνια πως ο νομός έχει το καλύτερο χασίς, δείχνει πως υπήρχαν πλάτες. Προφανώς ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ πλάτες, γιατι.. οι πολιτικοί ελέγχουν τον κάθε Νομάρχη. Άρα, σαφώς και βλέπω εμπλοκή των πολιτικών στο θέμα του παραεμπόριου χασίς. Δέν μπορώ να πώ ότι αυτοί το δημιούργησαν, αλλα είναι προφανές ότι… δέν το σταμάτησαν. Σήμερα, τα συμφέροντα μάλλον έχουν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό, που το χασίς να τους είναι επιζήμιο και το ξερίζωσαν.

Για τα Ζωνιανά

-- Δέν λέω πως αυτός που έριξε είχε την Κορακιά υπόψη του, μου φαίνεται απίθανο. Το πιθανότερο είναι αυτό που λές εσύ, ότι μάλλον φοβήθηκαν το ελικόπτερο μήν είναι της αστυνομίας και τους ανακαλύψει, έτσι γράφει και η εφημερίδα. Όταν λέω πως θα μπορούσε η εφημερίδα να πέφτει έξω, εννοώ ότι μπορεί να μή σχετίζεται κάν με χασίς η ιστορία, αλλα με προσωπικούς εκβιασμούς κάποιων για άσχετα θέματα. Άν όμως η εφημερίδα έχει δίκιο, τότε οι χασισοκαλλιεργητές δείχνουν αποφασισμένοι για πόλεμο με την αστυνομία (το πόρισμα μιλάει για επαγγελματία σκοπευτή), άρα ΤΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ την αστυνομία, δέν την ελέγχουν! Αντίθετα, οι γύφτοι στο χωριό μου δέν έδιναν δεκάρα για την αστυνομία! Αυτό σημαίνει πως στην Κρήτη η αστυνομία ΤΩΡΑ είναι έτοιμη να κάνει σωστά τη δουλειά της, και ΑΥΤΟ ίσως σχετίζεται με την Κορακιά.
Την θέση της Κορακιάς στο χάρτη δέν θα την βρείς, γιατι ΄μάλλον δέν είναι χωριό αλλα τοποθεσία. Διάβασα όμως πως είναι «στη Β.Κρήτη, ακριβώς στα σύνορα Ρεθύμνου-Ηρακλείου». Λογικά θα πρέπει να είναι κοντά στη θάλασσα. Δέν πρέπει να απέχει πολύ απο τα Ζωνιανά.

Για την Ηλεία

Μπορεί να σου φαίνεται απίθανο να έγινε τόση καταστροφή για το χασίς, αλλα σκέψου τα εξής: Πρώτον, ότι η χασισοκαλλιέργεια ήταν ανεπτυγμένη παντού στον νομό, όχι σ’ ένα χωριό μόνο. Δεύτερο, πως ήδη υπάρχει σχέδιο για αγωγό φυσικού αερίου απο Κόρινθο προς Μεγαλόπολη. Άν έχω δίκιο για αγωγό πετρελαίου απο Πύλο μέχρι Ρίο τότε θα γίνουν 2 λιμάνια στην Πύλο και στο Κατάκωλο που θα πρέπει να τροφοδοτηθούν με ενέργεια. Ίσως να υπάρξει ευρύτερο δίκτυο αγωγών φυσικού αερίου στην Δυτική Πελοπόννησο. Δέν είναι δυνατό αυτά να περνάνε απο τα χασισόδεντρα, όπως καταλαβαίνεις..

Βλέπω τη φωτιά ως πιθανότερη λύση, επειδή η χασισοκαλλιέργεια ήταν ριζωμένη βαθειά στην Ηλεία. Είδες ότι και τώρα με τις φωτιές, η Νομαρχία έμεινε αδρανής και δέν συγκάλεσε το συντονιστικό όργανο έγκαιρα, ούτε νιάστηκε να εκκενώσει τα χωριά. Αυτή η παράλυση, δείχνει μιά τοπική κοινωνία διαβρωμένη. Το χασίς της Ηλείας είναι όντως το καλύτερο στον κόσμο, και αυτό σημαίνει ότι φέρνει χρήμα, έχουν πλουτίσει πολλοί, και δέν αντιμετωπίζεται εύκολα με την αστυνομία αυτή η κατάσταση. Σκέψου να έπιαναν έναν χασισέμπορο, και να άρχιζε να λέει ονόματα πολιτικών που τον στήριζαν πχ!! Τώρα με τη φωτιά, και τους εξολοθρεύουν, και δέν μπορεί να μιλήσει κανείς τους!

Κράτος της πλάκας είναι ΟΧΙ επειδή έβαλε τη φωτιά, αλλα επειδή δέν είχε φροντίσει να απομακρύνει τους ανθρώπους έγκαιρα. Πάλι όμως σκέψου ότι το να μένουν οι κάτοικοι να πολεμάνε τις φλόγες, ίσως ΝΑ ΒΟΛΕΥΕ τους εμπόρους του χασίς και ΓΙΑΥΤΟ η Νομαρχία αδράνησε... Θά 'πρεπε το κράτος να είχε χρησιμοποιήσει τον Στρατό απ' την αρχή. Αυτό ήταν το εγκληματικό τους λάθος. Όταν ΞΕΡΕΙΣ πως η Αυτοδιοίκηση του νομού είναι διαβρωμένη, δέν αφήνεις τον Στρατό αδρανή... Τί να πώ...

 
At 24 Σεπτεμβρίου, 2007 14:05, Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ.ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ.

 
At 25 Σεπτεμβρίου, 2007 01:25, Blogger Kato Patissia said...

ΑΠΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ
ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΟΥΣ


@Ανώνυμος :

Α. Για τη μεγαλομανία μου, μάλλον έχεις δίκιο. Με παραξενεύει κι’ εμένα, γιατι σε διαβεβαιώνω ότι είμαι απο τους πλέον ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ Έλληνες, σε μιά ηλικία τέτοια (46) που, λογικά, δέν έχω καμμία προοπτική στη ζωή μου. Κι’ όμως! Μέσα μου αισθάνομαι σάν να είμαι ακόμα... μαθητής στο σχολείο, λές και η ζωή εξακολουθεί να με περιμένει να τρέξω να την κατακτήσω!!! Παρηγοριέμαι με τη σκέψη ότι εκείνο που με παρακινεί ουσιαστικά είναι η μαγεία της ανακάλυψης της αλήθειας, όχι η μεγαλομανία. Αλλα μπορεί να κάνω λάθος.

Β. Για το ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, που μου γράφεις, με βάζεις σε σκέψεις: Επικίνδυνος, ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ;; Η ζωή έδειξε ότι υπήρξα επικίνδυνος για τον εαυτό μου μονάχα. Άν εννοείς πως μπορεί να κάνω ζημιά τελικά στο περιβάλλον γύρω μου επειδή ακόμα δέν έχω μάθει να κουμαντάρω τον εαυτό μου, το δέχομαι.

Σ’ ευχαριστώ πάντως για το σχόλιό σου.
Δέν έχω συχνά τη χαρά να συζητάω για τον εαυτό μου με άλλους ανθρώπους.

 
At 25 Σεπτεμβρίου, 2007 16:08, Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΣΕΣ!!!

 
At 26 Σεπτεμβρίου, 2007 01:20, Blogger Kato Patissia said...

ΑΝΩΝΥΜΕ…


Δέν σε κοροϊδεύω.

Το κουμαντάρισμα του εαυτού, η αυτο-πειθαρχία, δέν είναι κάτι εύκολο. Δέν γίνεται με χάπια... Θέλει άλλη προσέγγιση, δύσκολη, και τέτοια που δέν δίνει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ το δικαίωμα να κοροϊδεύει όποιον λέει πως δέν το έχει πετύχει..

Εκτός άν είσαι ανόητος. Αλλα σε τέτοια περίπτωση δέν θα διάβαζες ότι γράφω εδώ πέρα... Ούτε είναι η ανοησία που σε έσπρωξε να σχολιάσεις εδώ, έτσι δέν είναι;

Επειδή λοιπόν μπορείς να σκεφτείς σοβαρά, απάντησε το εξής ερώτημα, για να καταλάβεις τί λέω:

-- ΕΣΥ, έχεις καταφέρει να κουμαντάρεις τον εαυτό σου;

-----

Μου φαίνεται όμως πως σε τραβάω σε μιά συζήτηση που δέν σε ενδιαφέρει, έτσι;

Μάλλον πρέπει να ερμηνεύσω αλλιώς τη λέξη ‘Επικίνδυνος’ που μου είπες αφού η ερμηνεία μου για το «κουμάντο του εαυτού» ΔΕΝ σε βρίσκει σύμφωνο.

Θα το κάνω. Πρώτα όμως διευκρίνισέ μου ΕΣΥ άν θέλεις, τί εννοείς, για να συνεννοηθούμε καλύτερα.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, σε διαβεβαιώνω πως ΔΕΝ κάνω εδώ «ύπουλο πόλεμο» σε συγκεκριμμένους ανθρώπους ή πολιτικές, άν φοβάσαι κάτι τέτοιο.

Την αλήθεια ψάχνω.

Άν ΑΥΤΗ την θεωρείς επικίνδυνη... τότε μπαίνουμε σε μιά βαθύτερη κουβέντα, που θα μ’ ευχαριστούσε να την κάνω εδώ, μαζί σου.

Θέλεις;

 
At 26 Σεπτεμβρίου, 2007 12:30, Anonymous Ανώνυμος said...

Επικίνδυνος = φτιάχνω θεωρίες συνωμοσίας και τις δημοσιεύω.
1)Επικίνδυνος για τον εαυτό σου και 2)για τους ανθρώπους που κάνεις παρέα και κυρίως τους νέους (γι' αυτό τα χάπια).
"Την αλήθεια ψάχνω"
Τι είναι αλήθεια;
Ποιός νοιάζεται για την δική σου;
"«ύπουλο πόλεμο» σε συγκεκριμμένους ανθρώπους ή πολιτικές" σιγά φίλε! ένας άνθρωπος σαν και σένα είμαι και εγώ. Όχι πάλι συνωμοσίες και σκοτεινοί άνθρωποι. ΦΤΑΝΕΙ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
At 26 Σεπτεμβρίου, 2007 23:08, Blogger Kato Patissia said...

ΠΕΡΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,
ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ.


Ωραία.

Ανώνυμε,
χαίρομαι που η απάντησή σου ξεκαθαρίζει το τί λές..

Άν θέλεις να ΜΗ συνεχίσουμε την κουβέντα αυτή, όπως δείχνει το «ΦΤΑΝΕΙ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.» που γράφεις στο τέλος, είμαι σύμφωνος.

Θα επισημάνω μόνο κάποια σημεία σε όσα γράφεις, με τα οποία διαφωνώ και ίσως απο αυτή τη διαφορετική μας οπτική αρχίζει η αντίθεσή σου.

----

Α. «Επικίνδυνος = φτιάχνω θεωρίες συνωμοσίας και τις δημοσιεύω.»

Δέν δημοσίευσα τίποτα σε ΜΜΕ για να παραπλανήσω. Σε μπλόγκ είμαστε, στο οποίο ο καθένας έχει την ελευθερία να γράφει την άποψή του, έγκυρη ή μή.

-- ΔΕΝ γράφω για να παρασύρω τον κόσμο να με πιστέψει, με ερμηνεύεις με λάθος τρόπο.
-- Γράφω, για ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ σάν πολίτης. Να δείξω πως ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ τα όσα μου σερβίρουν οι πολιτικοί, πως σκέφτομαι πολύ διαφορετικά και κατα συνέπεια θα πρέπει να με αντιμετωπίζουν διαφορετικά.

Να μή μου πετάνε αρλούμπες όπως
-- η «ασύμμετρη απειλή»(..τρομοκρατούν τη χώρα, μας εκθέτουν στο εξωτερικό),
-- «το πράσινο καίει το πράσινο»(καλλιέργεια εμφυλιοπολεμικού μίσους στον τόπο!!!!),
-- «οι εμπρηστές του Άγνωστου Στρατιώτη έκαψαν την Ηλεία» (..έλεος!!),
-- «οι Γκρίζοι Λύκοι μας καίνε!»( πρόστυχη πολιτική με στόχο τη δημιουργία προβλήματος στη Θράκη ).

Όλα αυτά... δέν είναι «θεωρίες συνωμοσίας»;;; Με τον ορισμό σου τότε... ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, και η μισή Ελληνική Βουλή!

Επειδή αυτό είναι ΑΤΟΠΟ λοιπόν, η άποψή σου «δημοσιεύω θεωρίες συνωμοσίας = είμαι επικίνδυνος» ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ !!!!!

(..αλλιώς, να πάς αύριο στη Βουλή να δόσεις χάπια στους μισούς βουλευτές! )

----

Β. «Τι είναι αλήθεια;
Ποιός νοιάζεται για την δική σου;»

ΟΡΙΣΜΟΣ 1 : Αλήθεια, είναι Η ΑΙΤΙΑ των γεγονότων. Πχ στο έγκλημα, «αλήθεια» είναι το ποιός πέταξε το μαχαίρι που βρέθηκε καρφωμένο στο θύμα.

ΟΡΙΣΜΟΣ 2 : η αλήθεια είναι ΜΙΑ. Δέν μπορεί το θύμα να σκοτώθηκε ΚΑΙ απο τον φαντομά ΚΑΙ απο τον μή-φαντομά! Το να λές «μπορεί να τον σκότωσε ο τάδε, μπορεί και όχι, άκρη δέν βγαίνει..» αντιστρατεύεται τη ΛΟΓΙΚΗ, και την ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Δέν υπάρχουν «πολλές αλήθειες», ούτε υπάρχει «η δική μου αλήθεια, η δική σου αλήθεια, κλπ». Μπορούμε να κάνουμε διαφορετικές ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ο καθένας μας, αλλα η αλήθεια είναι ΜΙΑ.

Δέν υπάρχει συνεπώς «δική μου αλήθεια».
Υπάρχει «δική μου ΥΠΟΘΕΣΗ για την αλήθεια».

-- Άν ρωτάς «ποιός νιάζεται για την αλήθεια;», η απάντηση είναι : ΟΛΟΙ !
-- Άν ρωτάς «ποιός νιάζεται για τη δική σου ΥΠΟΘΕΣΗ για την αλήθεια;»... η απάντηση δέν είναι τόσο απαξιωτική για μένα όσο νομίζεις!

Ξέρεις γιατί;

Γιατί, άν κάποιος νιάζεται ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, τότε... θα νιαστεί να εξετάσει ΚΑΙ τη δική μου ΥΠΟΘΕΣΗ για αυτήν! Γιατι μελετώντας την υποθεσή μου, μπορεί να βρεί κάποιο σημείο που να τον οδηγήσει να βρεί την ΑΛΗΘΕΙΑ, άν αυτή μου έχει ξεφύγει εμένα τελικά..

Άν κάποιος ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για την αλήθεια, τότε προφανώς δέν τον νιάζει και η δική μου υπόθεση γι’ αυτήν!

Είπαμε όμως πιό πάνω, πως για την ΑΛΗΘΕΙΑ, νιάζονται ΟΛΟΙ !
Άρα... λογικά ΟΛΟΙ θα έπρεπε να νιάζονται και για τη δική μου ΥΠΟΘΕΣΗ !!

Σε ζάλισα;

Θέλω να σου πώ, ότι στην επιστήμη όταν ψάχνεις να λύσεις ένα πρόβλημα ΕΡΕΥΝΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ πρώτα. Και στο έγκλημα, η αστυνομία θα ερευνήσει και τη δική μου υπόθεση, κι’ ας σου φαίνομαι εσένα «ανάξιος λόγου άνθρωπος, για να ασχοληθούν οι άλλοι με τις θεωρίες μου»... Η αστυνομία ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ, άσχετα με το ποιός είμαι.

Ποτέ δέν έγραψα πως εδώ εκφράζω «την αλήθεια μου».
Είπα πως γράφω μιά ΥΠΟΘΕΣΗ, μιά «θεωρία συνωμοσίας», προσπαθώντας ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Πρέπει να διακρίνεις
-- την ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΠΙΘΑΝΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ στη διάρκεια της ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ της αλήθειας,
-- απο την έκθεση της αλήθειας απο κάποιον που την έχει βρεί.

Κάνω το πρώτο, όχι το δεύτερο.
Κι’ αυτό που κάνω... είναι χρήσιμο, και δέν αποκλείεται να βοηθήσει κάποιον να βρεί την αλήθεια!

Κι’ άν κάνω κάτι χρήσιμο.... τότε ΔΕΝ είμαι «επικίνδυνος»!
Ούτε για τον εαυτό μου, ούτε για την παρέα μου και τους νέους, όπως γράφεις....

----


Εκτός άν, όπως σου έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο, θεωρείς πως Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι «επικίνδυνη», και το σωστό είναι οι άνθρωποι να απομακρύνονται απο αυτήν!

Τότε... αλλάζει το πράγμα!

 
At 16 Οκτωβρίου, 2007 20:09, Blogger Kato Patissia said...

ΚΟΡΑΚΙΑΣ
ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ,
ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ !!!


Αντιγράφω απο τη σελ. 48 της «Ελευθεροτυπίας» Δε 15 Οκτ. 07, μονόστηλο με θέμα «ΔΗΜΟΣ ‘ΧΑΡΙΣΕ’ 465 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ» :

«ΗΡΑΚΛΕΙΟ.
Η Δικαιοσύνη θα ερευνήσει άν υπάρχουν ποινικά αδικήματα πίσω απο τον τουλάχιστον «περίεργο» τρόπο με τον οποίο ο Δήμαρχος Γαζίου χειρίστηκε την υπόθεση της αγωγής σε βάρος του, απο τους διεκδικητές 465 στρεμμάτων στην Κορακιά. Πρόκειται για μιά περιοχή κοντά στη θάλασσα η οποία αποκτά οικονομικό ενδιαφέρον λόγω της χωροθέτησης του νέου σταθμού παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ.

Στη συζήτηση της αγωγής στο Μονομελές Πρωτοδικείο Ηρακλείου ( παραμονές των δημοτικών εκλογών 2006 ) εμφανίσθηκαν 2 βασικοί μάρτυρες, ο ένας αντιδήμαρχος και ο άλλος δημοτικός σύμβουλος Γαζίου, οι οποίοι ουσιαστικά υποστήριξαν ότι η έκταση αυτή είναι ιδιωτική. Μετά την έκδοση της απόφασης υπέρ των διεκδικητών δημιουργήθηκαν αντιδράσεις και ο δήμαρχος, Γιώργος Μαρκογιαννάκης, κατέθεσε έφεση. Όπως υποστηρίζει τώρα, στο πρωτόδικο δικαστήριο δέν υπήρχαν στοιχεία για την κυριότητα της πρώην κοινότητας Φόδελε ( που εντάχθηκε στον δήμο Γαζίου με τον ‘Καποδίστρια’ ) στην επίμαχη έκταση, τα οποία βρέθηκαν μετά τη συζήτηση της υπόθεσης στο Μονομελές Πρωτοδικείο. Πρόκειται για μισθωτήρια συμβόλαια με κτηνοτρόφους, οι οποίοι κατέβαλαν ενοίκια στην κοινότητα για να έχουν εκεί τα ζώα τους.

Ο Εισαγγελέας, Νίκος Μαρκάκης, διέταξε τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης την οποία ανέθεσε σε πταισματοδίκη, προκειμένου να εξεταστεί γιατί ο δήμος δέν υποστήριξε τα συμφέροντά του στην επίδικη έκταση και γιατί ‘χάρισε’ αυτή την περιοχή στους ιδιώτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης, θα κληθούν να καταθέσουν ο δήμαρχος, οι μάρτυρες δημοτικοί σύμβουλοι, οι δικηγόροι που χειρίζονται την υπόθεση και άλλα στελέχη του δήμου»

-----

Άρχισαν τα όργανα, δηλαδή, στην Κρήτη….!!
Δέν είναι περίεργα, όλα αυτά;

Άν τώρα εσείς… αναρωτιέστε «..και τί μας νιάζει άν η Κορακιά ανήκει στο δήμο Γαζίου, ή στους κτηνοτρόφους», τότε λυπάμαι, ΧΑΣΑΤΕ !

Είστε ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ.
Δέν έχετε αντιληφθεί τί παίζεται στην Ελλάδα σήμερα, και
ΔΕΝ ξέρετε ποιό είναι το αληθινό συμφέρον σας..

Συνιστώ θερμά να χωθήτε στις εφημερίδες και το Ίντερνετ, μέχρι να μπορέσετε να το το δείτε ξεκάθαρα !

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home