Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007

S.O.S. !!
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
Η ΚΑΜΠΑΝΟΥΛΑ
;;


Πρίν λίγους μήνες, διαβάζοντας για την Πάρνηθα, έμαθα επισκεπτόμενος και το site του Δασαρχείου Πάρνηθας, ότι ...

«..Στην Πάρνηθα από τα 1.100 περίπου είδη φυτών που έχουν καταγραφεί, 92 είναι ελληνικά ενδημικά ... Δύο είδη είναι αποκλειστικά ενδημικά της Πάρνηθας, δηλαδή δεν απαντώνται σε κανένα άλλο μέρος της γης: η καμπανούλα (Campanula celsii ssp. parnesia) και το αγριογαρύφαλλο της Πάρνηθας (Silene oligantha ssp. parnesia)».

Αυτά τα 2 λουλουδάκια που φυτρώνουν μόνο στην Πάρνηθα και πουθενά αλλού στον κόσμο, με συγκίνησαν πάρα πολύ! «Γιά σκέψου, φίλε μου...», έλεγα μέσα μου, «..η Αθήνα έχει ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙ !».

Μου φάνηκε τόσο εντυπωσιακή αυτή η ανακάλυψη, που απόρησα πώς είναι δυνατό να έχω ζήσει 45 χρόνια σ’ αυτή την πόλη, και ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ για την ύπαρξη της καμπανούλας και του αγριογαρύφαλου!!

Ήθελα να ανέβω μιά μέρα στο βουνό, να το δώ αυτό το λουλουδάκι, την καμπανούλα ιδιαίτερα, γιατι μου αρέσει πιό πολύ στη φωτογραφία.. Είδα μάλιστα ότι το Δασαρχείο Πάρνηθας έχει εκδόσει και ένα βιβλίο για τα φυτά του βουνού, και ήθελα να πάω να το ζητήσω κι’ αυτό.. Αλλά, διάφοροι φίλοι δέν είχαν όρεξη για εκδρομή, είχα κι’ εγώ δουλειές και τα γνωστά, και ακόμα ΔΕΝ ΠΗΓΑ !

Ακόμα ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ την καμπανούλα, απο κοντά!

------

Και τώρα;;

Φωτιές στην Πάρνηθα λέει, και διαβάζω σήμερα στον «Ελεύθερο Τύπο» ότι ΚΑΗΚΑΝ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ !!!

Είναι δυνατόν;;;;;;;

Η Πυροσβεστική, λέει η εφημερίδα, δέν συνεργάζεται με τους Δασοφύλακες, και όταν την ειδοποιούν ΑΥΤΟΙ κάνει πως δέν ...ακούει, και... ΜΑ ΝΑΙ !!!! ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΑ, διαβάστε τα και μόνοι σας απο την εφημερίδα, ορίστε :

«...Ο πυροσβέστης, και ιδίως ο βαθμοφόρος δέν ανεχόταν και συνήθως δέν δεχόταν να πάρει εντολές απο τον δασάρχη ή τον δασολόγο την ώρα της φωτιάς. Αυτό «λυνόταν» πάντα με τη μέθοδο του σπασμένου τηλεφώνου ( τουλάχιστον στις μεγάλες φωτιές). Ο δασολόγος αναζητούσε τον δασάρχη και του εξηγούσε πως στο συγκεκριμμένο μέτωπο έπρεπε να τροποποιηθεί η διάταξη των πυροσβεστικών δυνάμεων. Ο δασάρχης έψαχνε τον επικεφαλής βαθμοφόρο και του έδινε την «εντολή» κι’ αυτός με τη σειρά του τον χαμηλότερο βαθμοφόρο στο συγκεκριμμένο μέτωπο, για να του μεταφέρει όσα του ζητούσε ο δασολόγος που ήταν δίπλα του!» ( ΕΤ 2/7/2007, σελ. 3, «ο πόλεμος Δασολόγων-Πυροσβεστικής» )

Μετά απ’ αυτό... τί να πώ εγώ!!!! «Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε ρε παιδιά;;;», μόνο αυτό μπορώ να αναφωνήσω, αλλά...

...ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΚΑΜΠΑΝΟΥΛΑ;;;;

Θα ξαναφυτρώσει μέσα στα αποκαϊδια, ή την χάσαμε για πάντα;

Δέν έχω ιδέα απο φυτά και ίσως να ακούγεται σάν χαζή η ερώτησή μου, αλλά...

...S.O.S. !! Πληροφορήστε με, όποιος ξέρει, σας παρακαλώ!!


Μπήκα στο site του Δασαρχείου Πάρνηθας σήμερα, και είδα ότι ...κανείς δέν το ενημερώνει!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΕΚΕΙ. Δέν θά ‘πρεπε; Δέν υπάρχουν εκατομμύρια συμπατριώτες μας στο εξωτερικό, που θά ‘θελαν μέσω Ίντερνετ να μάθουν κάτι παραπάνω απ’ όσα λένε τα ΜΜΕ;;

-- ΠΟΥ πρέπει να ρωτήσω, για να μάθω τί απέγινε η καμπανούλα;;