Δευτέρα, Ιουνίου 18, 2007

ΤΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ..

Πικραμένος απο τον αποκλεισμό μου απο τα σχόλια στο Doncat του κ. Νίκου Δήμου (moderation, ξανά!..), κάθησα απόψε το βράδυ να φάω παρακολουθώντας TV στο σπίτι μου..

Απο το απόγευμα, είδα πως τα κανάλια παίζουν ένα ΕΛΕΕΙΝΟ ΒΙΝΤΕΟ που δείχνει Αστυνομικούς στο τμήμα Ομόνοιας να καταρρακώνουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το Ελληνικό Σύνταγμα εξασκώντας βία σε μετανάστες. Μάλιστα, είδα το βίντεο σε σπίτι φίλων, και ...έπεσα απ’ τα σύννεφα!!!!

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;

Πέτυχα λοιπόν μιά πολιτική συζήτηση στη ΝΕΤ, την εκπομπή «Προσκήνιο» του κ.Γιάννη Πολίτη, με καλεσμένους τον Ευρωβουλευτή ΝΔ κ.Χατζηδάκη, τον κ.Χρυσοχοϊδη απ’ το ΠΑΣΟΚ, τον κ. Τάκη Τσίγκα απ’ το ΚΚΕ και τον κ. Νίκο Βούτση απο τον ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ.

Ειδικά ο κ.Βούτσης, με ...σοκάρισε, ισχυριζόμενος πως ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ της ΕΛΑΣ παρουσιάζει αυτή τη νοοτροπία βίας των βίντεο, και κατηγορώντας τους άλλους πως κρύβονται πίσω απ’ το δάχτυλό τους. Το θέμα όμως, είναι ότι ο άνθρωπος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΕ στην άποψή του αυτή, την οποία στήριξε στις πολλές όπως είπε αναφορές του ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

Με πάγωσε.

Όπως πάγωσε και όλους τους άλλους συνομιλητές του, που ΚΑΝΕΝΑΣ δέν άρθρωσε σοβαρή αντίρρηση.

Μόνο ο κ. Κωστής Χατζηδάκης της ΝΔ, «τόλμησε» να υπερασπιστεί με γενικόλογα την Ελληνική Αστυνομία, και ...εκτέθηκε ανεπανόρθωτα, στα δικά μου μάτια.

Γιατί;

Γιατι τον είδα να απαντάει ότι «...ξέρετε, κύριε Βούτση, τί κάνει η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ στους Τούρκους μετανάστες; ΤΟΥΣ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ !» (...άρα, υπονοεί πως η δική μας Αστυνομία έστω και με αυτά τα περιστατικά τύπου Ομόνοιας, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ !!!!!!!!!!!!!!!!! )

Βγήκα απ’ τα ρούχα μου!

«..Τί λές ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ;;;;» ούρλιαξα, και ακούστηκα σε όλη τη γειτονιά!

Τί είναι αυτά που ζούμε, αδέρφια;

Ακόμα δέν έχω συνέλθει, και γράφω αυτό το σχόλιο ακούγοντας αυτόν τον ΓΕΛΟΙΟ να συνεχίζει τις πομφόλυγές του στην τηλεόραση, να λέει για τις εκλογές, το ομόλογο, και .... έλα Χριστέ!!

Το ΚΑΤΑΠΙΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, λές και δέν έγινε και τίποτα το σπουδαίο!

Τί είναι αυτός, ρε παιδιά;;;
Είναι ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ένας άνθρωπος με ΤΟΣΟ ΛΙΓΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ απέναντι στην παραβίαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου;;

Πώς μπορεί να μιλάει για εκλογές και σφυγμομετρήσεις, με τη γραββάτα του μόστρα, όταν Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΝΑΕΙ ΑΠΟΨΕ !!!

Όταν Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ !

Είπε ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ προς το ένα εκατομμύριο μετανάστες που έχει η χώρα μας;

Τί είναι ετούτοι ρέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέέ΄;;;;;;;;;;;

---------

Υ.Γ.
Με τη λογική Χατζηδάκη, επειδή οι Γερμανοί σκότωναν τους Εβραίους στον Β παγκόσμιο πόλεμο, η Ελλάδα δέν τρέχει και τίποτα άν πχ απλώς τους φιμώσει... Μπράβο!

3 Comments:

At 19 Ιουνίου, 2007 06:14, Anonymous Ανώνυμος said...

Δες και το blog του. Όπου τον ακούω βγάζω αφρούς. Απλώς δεν ασχολήθηκα καν να γράψω τίποτα για αυτόν στο blog μου γιατί διαφήμιση θα του κάνω ακόμα και αν δείξω το μέγεθος της αβασιμότητας των λεγόμενων του. Τον άκουσα από κοντά σε μια βιβλιοπαρουσίαση για τον Τσόμσκι και δεν μίλησα γιατί ο άνθρωπος δεν πρέπει να έχει διαβάσει τίποτα εκτός από τα σχολικά και τα πανεπιστημιακά του βιβλία...

 
At 19 Ιουνίου, 2007 22:42, Blogger Kato Patissia said...

@KARPIDIS :


Σ' ευχαριστώ καταρχήν, για το ότι μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις εδώ.

Δέν θα συμφωνήσω με το πνεύμα της κριτικής σου όμως.

Αγανάκτησα με ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΣΤΙΓΜΗ του Ευρωβουλευτή κ.Χατζηδάκη, αλλα αυτό δέν σημαίνει πως ο ίδιος χαρακτηρίζεται απο αυτήν, σάν άνθρωπος..

Στο μπλόγκ του σχολίασα, ήδη απο χτές το βράδυ, ταυτόχρονα με το ανέβασμα του πόστ μου εδώ.

Το σχόλιό μου είναι το παρακάτω, και την απάντηση του κ.Χατζηδάκη μπορείς να την διαβάσεις στο μπλόγκ του.


------


ΤΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ..


Κύριε Χατζηδάκη... λυπάμαι, αλλα απόψε το βράδυ με στενοχωρήσατε πάρα πολύ!
Αγανάκτησα με τη στάση σας στην εκπομπή «Προσκήνιο» της ΝΕΤ, στο θέμα της Αστυνομικής βίας του τμήματος Ομόνοιας.

Στο δικό μου μπλόγκ, τη «..σαβούρα..» εξηγώ τους λόγους της αγανάκτησής μου, με λόγια που είναι ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ για σάς. Δέν έχω πρόθεση να σας θίξω σάν άνθρωπο, αλλα να διαμαρτυρηθώ με αυτό το ύφος για τη στάση σας στο θέμα, που με προσβάλλει σάν Έλληνα πολίτη.

Σας καλώ να επισκεφθήτε το site μου, και να μου πείτε άν έχω άδικο που αγανάκτησα τόσο.

Σκέφτομαι πως είμαι αφελής, να προκαλώ έναν Έλληνα Ευρωβουλευτή με αυτό τον ίσως αστείο τρόπο. Δέν σας έχω ψηφίσει, και δέν σας ξέρω σάν άνθρωπο. Δέν μπορώ να ξέρω άν θα πάρετε στραβά τα όσα γράφω για σάς, και άν θα βρώ τον μπελά μου μεθαύριο.

Κάτι μου λέει μέσα μου όμως, πως θα φερθήτε διαφορετικά, όπως αρμόζει στην ιδέα του ΣΩΣΤΟΥ Έλληνα Ευρωβουλευτή, που έχω μέσα μου. Αυτή η ιδέα, με κάνει ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ, ακόμα και αυτή την ώρα που ...σας βρίζω στο μπλόγκ μου!

Θεωρώ πως βρίζω ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ, την κακιά στιγμή που μιλήσατε χωρίς να πολυ-σκεφτήτε την επιχειρηματολογία σας. Αυτό το σφάλμα σας το ΔΙΟΓΚΩΝΩ στο μπλόγκ μου, για να το δείτε! Και θεωρώ, πως αυτή η στάση μου είναι ΣΤΑΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ απέναντί σας, και όχι στάση ενός υβριστή..

---------

Την Ελληνική Αστυνομία την σέβομαι, επειδή ΞΕΡΩ, απο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΙΡΑ, ότι ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Περίμενα λοιπόν απο σάς, στον Δημόσιο λόγο σας στην τηλεόραση, να επιχειρηματολογήσετε ΣΟΒΑΡΑ υπέρ της, και όχι με το επιχείρημα για τη στάση των Γερμανών στους Τούρκους, που το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !

Απόψε, είμαι πικραμένος διπλά, και τριπλά..

-- Πρώτα επειδή είδα αυτό το ΑΙΣΧΟΣ της κακομεταχείρησης των μεταναστών στην τηλεόραση.

-- Ύστερα, επειδή είδα τον κύριο Βούτση να διασύρει την Ελληνική Αστυνομία, την οποία σέβομαι αφάνταστα (..για μένα, οι Αστυνομικοί είναι οι καλύτεροι Έλληνες πολίτες, οι πιό μορφωμένοι κοινωνικά! )

-- Μετά, επειδή είδα εσάς να βρίσκετε αυτό το απαράδεκτο «επιχείρημα» για να στηρίξετε την ΕΛΑΣ, πετυχαίνοντας ουσιαστικά να την ισοπεδώσετε ακόμα περισσότερο, τόσο αυτήν όσο και το κύρος της Ελληνικής πολιτικής σκηνής..

-- και τέλος, λυπάμαι για τον εαυτό μου επειδή σας γράφω σε αυτό το αγανακτισμένο ύφος στο μπλόγκ μου.. Θά ‘θελα ο διάλογος μεταξύ μας να είναι σε πολύ καλύτερο επίπεδο... Να σας έγραφα για άλλα πράγματα, όχι για την Αστυνομία και τη βία, γιατι δέν είμαι εγώ ο αρμόδιος να μιλάω γι’ αυτά. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ, αλλα... τί είπατε απόψε;

Θά’ θελα λοιπόν, να ήταν όλα διαφορετικά..
Γίνεται όμως, σε μιά τέτοια φορτισμένη βραδυά;

 
At 26 Ιουνίου, 2007 11:34, Blogger Kato Patissia said...

…κι’ επειδή ο κ.Χατζηδάκης προχώρησε σε καινούριο πόστ στο μπλόγκ του, η προηγούμενη συζήτηση υπάρχει στο πόστ του με τίτλο

«Blogs : τα σύγχρονα ηλεκτρονικά πηγαδάκια»

της Δε 18 Ιουνίου 2007..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home