Δευτέρα, Αυγούστου 20, 2007

ΑΥΤΟΙ,
ΠΟΥ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΥΝ
ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
( ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ" )


Απόσπασμα απο κείμενο του ΛΟΥΚΑ Γ. ΚΑΤΣΩΝΗ στην «Καθημερινή της Κυρ 19/8/2007», στη στήλη «ΑΘΕΑΤΗ ΟΨΗ» της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Καθημερινής, με τον βαρύγδουπο τίτλο «Το ευρώ, η «ισχυρή οικονομία» και οι εκλογές»:

«..Επιπροσθέτως, η ελληνική οικονομία καλύπτεται απο την ισχυρή ομπρέλλα του ευρώ. Όσο το νόμισμα αυτό ενισχύεται, τόσο πιο φθηνές αγορές κάνει η χώρα σε καύσιμα, πρώτες ύλες, εξοπλισμούς και τεχνολογία. Όταν το ευρώ εξασθενεί, τόσο πιό ανταγωνιστικά γίνονται τα ελληνικά προϊόντα.»

Θαυμάστε λογική «αναλυτή» οικονομικής εφημερίδας, που θέλει να λέγεται σοβαρή!!

Δηλαδή, είτε ενισχύεται το ευρώ, είτε εξασθενεί, εμείς... ΠΑΝΤΑ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΙ θα είμαστε!!!!!!!!

Με τέτοιους παραμυθάδες αποκοιμίζουν τον κόσμο οι εφημερίδες μας.

Δηλαδή..
«τρα-λα-λά,
τρα-λα-λό,
ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΗ με ευρώ!».

Και όμως, ναί!
ΑΥΤΗ είναι η «οικονομική ανάλυση» και η «βαθυστόχαστη σκέψη» που περιμένει να διαβάσει ο Έλληνας επιχειρηματίας στην Οικονομική Καθημερινή!!

-----

Μα καλά, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ καθόλου πιά, αυτοί στις εφημερίδες;;;
Αυτός ο ηλίθιος έγραψε τη βλακεία, κανένας άλλος δέν βρέθηκε να την εντοπίσει, και να τον διορθώσει;

Πρέπει να τους κράξω εγώ, ο αναγνώστης, στο Ίντερνετ δηλαδή;

Μπράβο ρε μάγκες...

Ωραία, αντιμετωπίζετε τον Έλληνα.. Του πετάτε ένα δήθεν περισπούδαστο οικονομοτέτοιο και ζήτω η οικονομία μας, για να κοιμάται ήσυχος και να τον αρμέγετε άνετα...

Ντροπή σας!

Απο όλα τα εγκλήματα εις βάρος μου, απο κυβερνήσεις, τηλεοράσεις κλπ, εκείνο που με αηδιάζει περισσότερο είναι να βλέπω ψευτο-σοβαρούς στις εφημερίδες, να γράφουν με τέτοιο τρόπο που δείχνει πως ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ...

Γιατι, άν ο κ.Κατσώνης σκεφτότανε πως απευθύνεται σε νοήμονες συμπολίτες και όχι σε βλάκες, δέν θα έγραφε ποτέ τέτοια πράγματα, άσε που θα τριπλοδιόρθωνε τα γραπτά του και ο ίδιος ώστε να βγάζουν νόημα..

Ενώ τώρα... «φάτε ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ, ρέ, και σκασμός»!
Αυτό μας λέει η «Καθημερινή»...

10 Comments:

At 20 Αυγούστου, 2007 17:41, Blogger pepe said...

Επιπροσθέτως, η ελληνική οικονομία βρίσκεται υπό την ομηρία του ευρώ. Όσο το νόμισμα αυτό ενισχύεται, τόσο λιγότερο ανταγωνιστικά γίνονται τα ελληνικά προϊόντα. Όταν το ευρώ εξασθενεί, τόσο πιο ακριβές αγορές κάνει η χώρα σε καύσιμα, πρώτες ύλες εξοπλισμούς και τεχνολογία.


...Μπορεί κανείς να το διαβάσει και έτσι...

 
At 21 Αυγούστου, 2007 02:38, Blogger Kato Patissia said...

..βέβαια!

 
At 22 Αυγούστου, 2007 13:33, Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό που τελικά μένει σε όλους εμάς,που δεν έχουμε ιδιαίτερες γνώσεις και περιοριζόμαστε στον ρόλο του καταναλωτή και μόνο,είναι πως η ακείβεια έγινε μεγαλύτερη με το ευρώ.
Από την άλλη,αν σκεφτείς τη δραχμή και το αν θα μπρούσε να αντέξει στις σημερινές συνθήκες,λες,ευτυχώς που το νόμισμά μας είναι το ισχυρό ευρώ!
Με λίγα λόγια,και στη μια και στην άλλη περιπτωση (δραχμή ή ευρώ),καλύτερα να είσαι πλούσιος παρά φτωχός!
Κατά τα άλλα,δεν μπορώ παρά να σε συγχαρώ που επισήμανες την πατάτα του δημοσιεύματος,που εγώ νομίζω ότι σκόμιμα και καθαρά για προπαγανδιστικούς λόγους έγινε...

 
At 22 Αυγούστου, 2007 13:49, Anonymous Ανώνυμος said...

Όσο για τον Ανδρουλάκη και για το αν είναι ή όχι καιροσκόπος,στη σχετική αναφορά στο μλογκ του doncat,σου απάντησα,αλλά δεν έγινε ανάρτηση του σχολίου μου.
Επιμένω λοιπόν στο ότι ο Μιμάκος είναι καιροσκόπος!
Δεν διαφωνώ στο ότι οι ικανότητές του είναι τεράστιες.Έχω στη βιβλιοθήκη μου πέντε βιβλία του με πρώτο και κορυφαίο,για μένα,το ¨ΜΕΤΑ¨.
Το όλο ζήτημα είναι αν αυτές τις ικανότητες τις διαθέτει για την καλυτέρευση της ζωής των πολλών ή για το ατομικό του βόλεμα.
Δυστυχώς,συμβαίνει το δεύτερο,αλλά δεν είναι και απαραίτητο να συμφωνήσεις μαζί μου...

 
At 23 Αυγούστου, 2007 00:50, Blogger Kato Patissia said...

@syneas :

--- 1. Δέν είμαι κατά της ΕΕ και του Ευρώ.
Με έχει τσούξει άγρια κι’ εμένα η ακρίβεια απο το νέο νόμισμα (..ληστεία, είναι ο καλύτερος όρος, αφού αυξήθηκαν όλες οι τιμές μας στο ...μέγιστο επίπεδο τιμών της ΕΕ, ενώ οι μισθοί μας έμειναν καθηλωμένοι στα παλιά επίπεδα της δραχμής..).

Παρ’ όλα αυτά, το ευρώ μας δίνει την ΕΛΠΙΔΑ ότι το αύριο της χώρας μπορεί να γίνει καλύτερο. Με τη δραχμή θα είχαμε ίσως καλύτερο ΣΗΜΕΡΑ αλλα ...δίχως αύριο..

Σκέφτομαι και ότι χωρίς το ευρώ η χώρα ΔΕΝ θα μπορούσε να πάρει εύκολα μέρος στα μεγάλα παιχνίδια με τους αγωγούς της Ενέργειας στην περιοχή μας. Το Ευρώ είναι που μας δίνει το προβάδισμα για να γίνουμε ο ενεργειακός κόμβος της γειτονιάς μας, πράγμα που έχει τεράστια σημασία για το μέλλον μας.

Γι’ αυτούς τους λόγους, θεωρώ πως το Ευρώ ήτανε σωστή κίνηση των πολιτικών μας, για τη στιγμή που έγινε, έστω και έτσι, με βαρύ τίμημα..

Άλλο αυτό όμως, και άλλο να μας λένε αρλούμπες για να μας κάνουν να το ...αγαπήσουμε, έτσι;

--- 2. Δέν... έχω γράψει ποτέ, τίποτα για τον Ανδρουλάκη!!
Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον σχολιαστή. Γιά κοίτα το καλύτερα στο Doncat..
Για τον Γιανναρά και τον Κουμάντο έγραψα.

--- 3. Σ' ευχαριστώ και για τα 2 σχόλιά σου εδώ.

 
At 23 Αυγούστου, 2007 23:38, Anonymous Ανώνυμος said...

Έχεις δίκιο,σε ταύτησα με άλλον σχολιαστή.Με τόσο κόσμο στο μπλογκ του γάτου,επόμενο ήταν να γίνει κι αυτό.Συγνώμη.
Μια παρατήρηση:γιατί χρησιμοποιείς το ''SAVOYRA'' σαν αναγνωριστικό της σελίδας σου;Αν προστρέξεις σε άλλα site,θα δεις ότι τους έχεις κλέψει τον τίτλο!

 
At 24 Αυγούστου, 2007 17:49, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΟ «..ΣΑΒΟΥΡΑ..»
ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ


@syneas:

Η αιτιολόγηση του τίτλου του μπλόγκ, υπάρχει εδώ γραμμένη.
Θα πρέπει να πάς στο αρχείο ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2006 της «..σαβούρας..», κάτω-κάτω, στο πρώτο μου πόστ τότε, με τίτλο «ΑΡΧΙΚΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ». Εκεί θα διαβάσεις γιατί προτίμησα αυτόν τον τίτλο.

Όσο για την μεταφορά του τίτλου στα άλλα μπλόγκ, που κάνεις, συμφωνώ μαζί σου, αλλα εν μέρει.

- αφενός, επειδή υπάρχουν και αρκετά καλά μπλόγκ μέσα στον σωρό

- και αφετέρου, επειδή το «..σαβούρα..» εδώ, ΔΕΝ το χρησιμοποιώ με τη σημασία «σκουπίδια», όπως θα δείς διαβάζοντας την εξήγηση. Αλλα με τη σημασία του «σωρού» διάφορων πληροφοριών, απο τις οποίες δέν βγαίνει εύκολα ένα κεντρικό νόημα (..χωρίς όμως να αποκλείεται ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ένα τέτοιο νόημα, απλώς εγώ δέν το έχω ακόμα διακρίνει καθαρά..). Οι διπλές τελείες μπροστά και στο τέλος του τίτλου, δείχνουν ΣΚΕΨΗ, προβληματισμό δηλαδή μήπως είναι μιά σαβούρα άχρηστη όλα αυτά, απο τα οποία περίμενα σε όλη μου τη ζωή να ανακαλύψω τη γνώση..

 
At 26 Αυγούστου, 2007 00:21, Anonymous Ανώνυμος said...

Έκανα την αναδρομή στο πρώτο σου κείμενο και όντως έχεις απόλυτο δίκιο για τον τίτλο του μπλογκ σου.
Κανονικά θα έπρεπε να το είχα κάνει πριν σε ρωτήσω.
Πέρα απ' αυτό,διάβασα και άλλα σου κείμενα και τα βρήκα καταπληκτικά.
Νομίζω ότι θα είσαι ένας ακόμα μπλόγκερ που θα εκδόσει βιβλίο.Αν ναι,θα είμαι ένας από τους αγοραστές-αναγνώστες σου,όπως έκανα και με τον ¨πιτσιρίκο¨και την ¨ψιλικατζού¨.

 
At 29 Αυγούστου, 2007 01:32, Blogger Kato Patissia said...

@syneas:

Σ’ ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με τα γραφόμενά μου εδώ. Με κολακεύεις λέγοντάς μου ότι θα σου άρεσε να τα βρής μαζεμένα σε βιβλίο!

Για να σου πώ την αλήθεια, ΕΧΩ ΨΩΝΙΟ με το γράψιμο. Κι’ εμένα θα μου άρεσε να έβλεπα ένα βιβλίο με δικά μου κείμενα. Αλλα δέν είναι εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο..

Κατ’ αρχήν, επειδή δέν είμαι λογοτέχνης, ή δημοσιογράφος, φιλόλογος, νομικός και τα σχετικά. Είμαι μηχανικός, άρα μόνο ερασιτεχνική σχέση έχω με τις λέξεις, τις προτάσεις, και τη φιλοσοφία. Είναι άλλο να γράφω ερασιτεχνικά κείμενα στα μπλόγκ, και άλλο να τυπώσω επίσημα κάτι «για την αγορά». Η «αγορά»... έχει αυστηρούς κανόνες!

Ύστερα, η ζωή μου δέν είναι πετυχημένη. Όσο κι’ άν καμμιά φορά βρίσκω τον τρόπο να φτάσω σε μιά λογική θέση που πείθει τον άλλο, το όλο οικοδόμημα του μυαλού μου δέν με έχει οδηγήσει σε θέση νικητή στη ζωή. Άρα, δέν έχω το θάρρος να μιλήσω στον κόσμο για να του προσφέρω μιά χρήσιμη φιλοσοφία..

Ο «πιτσιρίκος», μου φαίνεται πως έχει σχέση με τη δημοσιογραφία. Μπορεί να κάνω και λάθος. Για την «ψιλικατζού» δέν ξέρω.. Ίσως, και οι δύο να είναι άνθρωποι του χώρου της γραφής, και καταλαβαίνουν το ΓΙΑΤΙ αξίζει αυτό που γράφουν, και ΓΙΑΤΙ ο κόσμος θα το αγκαλιάσει..

Εγώ είμαι εκτός χώρου, άσχετος, και μάλλον δέν θα δείς βιβλίο μου.
Θα μπορούμε όμως να τα λέμε εδώ στα μπλόγκ, ψάχνοντας την αλήθεια στην οποία εγώ τουλάχιστον δέν έχω φτάσει ακόμα...

 
At 25 Μαρτίου, 2008 18:41, Anonymous Ανώνυμος said...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής,σιωπής,
θρησκειών,μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου,
θεογονία,κοσμογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια....

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home