Σάββατο, Ιουνίου 16, 2007

σκίτσο του
ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ,
απο εμένα !

Χτές βράδυ άραξα στην καφετέρια, με την ευχάριστη έκπληξη της συνέντευξης του κ. Νίκου Δήμου στην τελευταία σελίδα του "Ελεύθερου τύπου".

Κι' επειδή η Παρασκευή βράδυ είναι ώρα χαλάρωσης πάντα, είπα να το ρίξω στο ...σκίτσο, και προσπάθησα να φτιάξω τον κ.ΝΔ όπως τον είχε η φωτογραφία της εφημερίδας. Το αποτέλεσμα, το βλέπετε εδώ : ερασιτεχνικό, και ψιλο-άσχετο..


Τα λάθη που αναγνωρίζω πιό εύκολα, είναι:


-- έκανα το δεξί του φρύδι πολύ παχύ και μεγάλο σε μήκος, και αυτό του δίνει μιά αγριάδα στην όψη, που δέν υπάρχει στη φωτογραφία του..

-- τα γυαλιά του μου βγήκαν στραβά, και αυτό του δίνει μιά "ατζούμπαλη" έκφραση, σε αντίθεση με το σοβαρό και αποφασιστικό του ύφος στη φωτογραφία.

-- έχω κάποιο λάθος στο πηγούνι, αλλα δέν καταλαβαίνω ακριβώς ποιό..

Όποιος βρίσκει κι' άλλα ( ..δέν είναι και λίγα.. ), ας τα περιγράψει με σχόλιό του εδώ. Με ενδιαφέρει να μάθω τις δικές σας κρίσεις!
-----
Υ.Γ.
Τώρα που το ξαναβλέπω με την απόσταση μιάς μέρας, η έκφρασή του μου θυμίζει μάλλον τον ..Κοραή ( ! ) παρά τον Νίκο Δήμου!..

4 Comments:

At 16 Ιουνίου, 2007 12:38, Blogger Stelios Frang said...

Στο μέτωπο του έκοψες λιγάκι, γενικά το πρόσωπο είναι πιο επιμήκες στην πραγματικότητα... Και το φόντο, βρε παιδί μου, δεν βρήκες άλλο σημείο της εφημερίδας να τον σκιτσάρεις; Ίσως στα αθλητικά, εκεί που γράφει για τις επερχόμενες επιτυχίες της ομάδας μας - είναι ΑΕΚτζής και ο Ν.Δ. :-)

 
At 16 Ιουνίου, 2007 13:19, Blogger Kato Patissia said...

@ S.FRANG

Έχεις ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ για το επίμηκες του προσώπου!

Συνειδητοποιώ πικρά, το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ στο σκίτσο τελικά..

Όσο για το φόντο.. προτιμώ γενικά τις "ουδέτερες" σελίδες των εφημερίδων για σκίτσο, οι αθλητικές έχουν μεγάλες φωτογραφίες που μου αποσπούν την προσοχή!

Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

 
At 16 Ιουνίου, 2007 20:03, Blogger giant13 said...

Συμφωνω με τον φρανγκ, το πρόσωπο βγήκε λίγο μακρουλό.
Γενικά το χαρακτηρίζει και μιά έκφραση σκληρότητας.
Αν είσαι όμως ερασιτέχνης, είναι καλή δουλειά και μάλιστα γιά την ώρα, το μέσον και τον τρόπο που το φτιαξες.
Εγώ δεν πιστεύω να το έκανα καλύτερο.

 
At 17 Ιουνίου, 2007 10:24, Blogger Kato Patissia said...

@GIANT13

Η σκληράδα στο πρόσωπο, επιμένω πως οφείλεται στο δεξί φρύδι. Γιατι, πρίν το κάνω πιό έντονο, όσο το είχα αχνό και μικρότερο σε μήκος η σκληράδα δέν υπήρχε.

Με ευχαριστεί πάντως που σου φαίνεται καλή δουλειά. Άρα, δέν είμαι και τόσο «εκτός θέματος» όπως φοβόμουνα! Γιατι στα μάτια ενός άλλου τα λάθη είναι πολύ πιό φανερά και ενοχλητικά απ’ όσο είναι στα δικά μου..

Ελπίζω να αντιμετώπισαν το σκιτσάκι με την ίδια κατανόηση με σένα και όσοι άλλοι το είδαν χωρίς να σχολιάσουν. Δέν μου αρέσει η ιδέα ότι μπορεί να έφυγαν εκνευρισμένοι απο εδώ..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home