Σάββατο, Ιουνίου 02, 2007

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ
ΤΗΝ
1η ΙΟΥΝΙΟΥ
ΣΤΗΝ
ΚΙΝΗΣΗ «ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ»



Την Αμαλία Καλυβίνου, την έμαθα απο post στο site του κ.Νίκου Δήμου πρίν λίγες μέρες. Μέχρι τότε, δέν είχα αντιληφθεί την ίδια και το site της.

Αμέσως μετά, διάβασα γι’ αυτήν στην εφημερίδα, νομίζω στην «Ελευθεροτυπία». Μάλιστα, πρόσεξε το άρθρο κι’ ένας φίλος στην καφετέρια, και φτάσαμε να κάνουμε και μιά μικρή συζήτηση για αυτήν, εκείνο το βράδυ!

Είχα σημειώσει στο μυαλό μου να μπώ στο site της, για να μάθω περισσότερα. Δυστυχώς, η έλλειψη χρόνου αυτή την εποχή, με έκανε να το αναβάλλω συνέχεια.

Ώσπου, ξαφνικά, μαθαίνω πως η Αμαλία μας άφησε..

Ντράπηκα, γιατι δέν πρόλαβα να της γράψω ένα σχόλιο έστω, όσο ήτανε στη ζωή..

Και χτές το πρωϊ, ξαφνικά πληροφορούμαι πάλι απο το Doncat του κ. Νίκου Δήμου, για την «διαδικτυακή διαμαρτυρία» στη μνήμη της Αμαλίας.. Και, βρίσκομαι αντιμέτωπος με το ερώτημα: να συμμετάσχω, ή όχι; Και γιατί;

----------

Δέν μου ήταν εύκολο να αποφασίσω, πέρασα απο διαδοχικά στάδια που άλλοτε υπερίσχυε το «ναί!» μέσα μου, και άλλοτε το «όχι!».

Έπαιξε μεγάλο ρόλο και το ότι εκείνη τη μέρα γύριζα σε διάφορες δουλειές απ’ το πρωϊ ως το βράδυ, και δέν βρήκα χρόνο για να καθήσω στο pc για να ασχοληθώ ΣΟΒΑΡΑ με το θέμα, όπως θα του ταίριαζε πραγματικά..

Έτσι, καταλήγω σήμερα, μία μέρα μετά, να γράφω αυτό το κείμενο – «απολογία», για να εξηγήσω την άρνησή μου, που επιβλήθηκε όμως εκ των πραγμάτων..

Άυτό λοιπόν που αξίζει να εξηγήσω, δέν είναι τόσο το «όχι» μου όσο το «ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ», γιατί δηλαδή δέν είπα ένα εύκολο «..μαζί σας παιδιά, για την Αμαλία!» και να συμμετάσχω στα γρήγορα, χωρίς χρονοτριβές. Είναι φανερό, ότι ακριβώς Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ήτανε το εμπόδιο που δέν με άφησε τελικά να συμμετάσχω, και όχι η έλλειψη χρόνου ή οτιδήποτε άλλο.


----

Εξηγώ λοιπόν, τους προβληματισμούς μου για την Αμαλία:

-- ΠΡΩΤΟΝ : δέν μου αρέσει αυτή την εποχή ειδικά, να συμμετέχω σε οποιεσδήποτε «διαμαρτυρίες» που μπορεί να πλήξουν τους θεσμούς της χώρας, την κυβέρνηση, και γενικά να δημιουργήσουν πρόβλημα στην Ελλάδα. Η χώρα μας βρίσκεται σε μιά δύσκολη φάση, με τους Τούρκους σε κρίση που δέν ξέρουμε πού μπορεί να οδηγήσει. Φοβάμαι ανοιχτά πως μπορεί να έχουμε «θερμό επεισόδιο» το Καλοκαίρι. Σε τέτοιες συνθήκες, θα πρότεινα στον κάθε συμπατριώτη ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ( όχι με ψήφο, αλλα με το να μήν μετέχει σε «κινήσεις» που στοχεύουν να προκαλέσουν εσωτερικό πρόβλημα στη χώρα ).

-- ΠΡΟΣΟΧΗ !! ΔΕΝ λέω πως η κίνηση «για την Αμαλία» κρύβει τέτοιους «πονηρούς σκοπούς» πίσω της. Εκείνο που λέω είναι πως ΕΧΩ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ με πολλούς «δήθεν-πατριώτες» που κάνουν «αγώνες!» σήμερα για μιά «δήθεν-Δημοκρατία» πριονίζοντας την πολιτική ομαλότητα του τόπου, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΨΥΧΙΑ! Αυτού του είδους οι «ψευτο-παλληκαράδες», οι «ψευτο-δημοκράτες» και οι «ψευτο-επαναστατημένοι» τύπου Αννίτα Πάνια ( «ντού απο παντού!», μας προτείνει ψευτο-αθώα, ΣΗΜΕΡΑ ! ), αυτού του είδους οι «ψευτο-πατριώτες» τύπου Καρατζαφέρη, Σαρκοζί, και Μπερλουσκόνι, με έχουν ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ σε τέτοιο σημείο, που να προβληματίζομαι για οτιδήποτε, και να παίρνει η μπάλλα ακόμα και την Αμαλία τελικά, έστω κι’ άν η δική της διαμαρτυρία μόνο ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ μας στόχευε, και όχι σε κάτι άλλο!

-- ΔΕΥΤΕΡΟΝ : «Φακελλάκι», δέν έτυχε να δόσω ποτέ σε Γιατρό, και απο τις υπηρεσίες των γιατρών που χρειάστηκα κατα καιρούς, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ευγνώμων σ’ αυτούς. Ειδικά, έχω βαθειά εκτίμηση στους γιατρούς του ΙΚΑ, ναί, στο ΙΚΑ που όλοι οι δημοσιογραφίσκοι το χλευάζουν απ’ το πρωϊ ως το βράδυ! Με αυτό που λέω, δέν θέλω να βγάλω «ψεύτρα!» την Αμαλία. Στη ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑ ΖΩ κι’ εγώ, και έχω ακούσει χιλιάδες περιστατικά για κακούς γιατρούς, σάν αυτούς που διαβάζω πως καταγγέλλει στο site της. Άν θέλω όμως ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ, πρέπει να της πώ, ότι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δέν συνάντησα τέτοιους γιατρούς, ποτέ μου! Συνάντησα μόνο έναν νεαρό γιατρό που με εξόργισε στο «Νίμιτς», στο οποίο 2 φορές κάλεσα ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, και τελικά την υπηρεσία «προστασίας δικαιωμάτων ασθενών» για την περίπτωση συγγενή μου. Ο γιατρός όμως φανερά κατάλαβε το λάθος στη συμπεριφορά του στη συνέχεια, το δέ πρόβλημα στο Νοσοκομείο θεωρώ πως ήταν τελικά ΟΙ ΝΟΣΟΚΟΜΟΙ/ΕΣ, με τη βουλιμία τους για χρήμα, και ΟΧΙ οι γιατροί... Όσο για μένα, λόγω φτώχειας νοσηλεύτηκα στο ΙΚΑ και απ’ ότι φαίνεται ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΤΥΧΗ ΜΟΥ: γιατί το ΙΚΑ έχει τους καλύτερους γιατρούς, και νοσοκόμους, απ’ όσα άλλα νοσοκομεία έτυχε να επισκεφθώ..

-- ΤΡΙΤΟΝ : το να γίνει η Αμαλία η αιτία για να «συσπειρωθούν οι μπλόγκερς», και να αποκτήσουν δυνατότερη φωνή στα ΜΜΕ, το θεωρώ ΚΑΛΟ. Έχω τον προβληματισμό ότι ίσως αυτό να ακούγεται σάν να θέλουμε να εκμεταλλευτούμε τη μνήμη μιάς νεκρής για να ζωντανέψουμε εμείς, οι «..ασώματοι..» του διαδικτύου. Αλλα ΔΕΝ θεωρώ αυτή την άποψη ως σωστή. Η ίδια η Αμαλία επέλεξε τα μπλόγκ για τη διαμαρτυρία της, και αυτό σημαίνει πως η ίδια δίνει το δικαίωμα σε όλους μας να κάνουμε κάτι «..για την Αμαλία!», κάτι που και την ίδια θα την ευχαριστούσε άν ζούσε. Θεωρώ λοιπόν ότι ΣΩΣΤΑ οργανώνονται αυτές οι διαμαρτυρίες στη μνήμη της, και σε καμμία περίπτωση δέν θα κατηγορήσω εγώ τους ανθρώπους που συμμετέχουν, ότι εκμεταλλεύονται έναν νεκρό κλπ..

-- ΤΕΤΑΡΤΟΝ : Εύχομαι στους μπλόγκερς που συμμετείχαν την 1η Ιουνίου στην κίνηση «για την Αμαλία!», η προσπάθειά τους ΝΑ ΑΠΟΔΟΣΕΙ ! Να συνεχίσουν τον αγώνα που άρχισαν, και, εδώ είμαστε, αύριο μπορεί να με δούν κι’ εμένα μαζί τους!