Παρασκευή, Απριλίου 13, 2007

ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ !!!

...του Νίκου Δήμου, στον "στοιχειωμένο πύργο του Doncat" !





Θα απουσιάζω όλο το τριήμερο.


----------

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 2 :




----------


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 3




----------

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 4



---------


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 5

(..και ξαφνικά, βρίσκομαι και πάλι ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ,
φαγωμένος κι’ εγώ απο τη moderation..
Παίρνω τον δρόμο του γυρισμού μέσα στη νύχτα μονάχος, και πικραμένος...
Δέν καταλαβαίνω τί απρέπεια έκανα..

Στο διπλανό χωριό, στο βάθος, ακούγονται φωνές και βλέπω φώτα.
Ναί, είναι όλα τα troll μαζεμένα εκεί, και κάνουν το αντι-γλέντι τους!! )

«Πρέπει να ξεδώσω με ζεμπεκιά, δέ γίνεται αλλιώς..», σκέφτομαι, ρίχνω την


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΜΠΤΗ


..και προχωράω στην πίστα,
ενώ τα troll γονατιστά γύρω, με συνοδεύουν ενθουσιασμένα!




-------------


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 6


(..λίγο πρίν το ξημέρωμα της Κυριακής, ενώ έχω πέσει σε βαθύ ύπνο κάποιος με ξυπνάει απότομα! )

«..σήκω ρέ! Χαλάει ο κόσμος, κι’ εσύ κοιμάσαι;»

Τον κοιτάζω, ένας άγνωστος νεαρός, και ..ώχ, το κεφάλι μου...

«..Έλα γρήγορα! Απόψε έγινε ΘΑΥΜΑ! Δέν πρέπει να το χάσεις!..»
«..θά..τί; Τί μου λές;..»
«Έλα, νίψου και στο μεταξύ θα σου τα διηγηθώ! Αλλα γρήγορα, γιατι δέν προλαβαίνουμε!»
«..ώωχ.. Κι’ εσύ... εσύ, ποιός είσαι;»
«TΡΟΛ είμαι ρε μαλάκα! Δέν με αναγνωρίζεις απο τα ρούχα; Καλά, είσαι τύφλα μιλάμε.. Γιαυτό άρχισες τις αρλούμπες χτές στον Δήμου για νικητές και νικημένους...»
«..δέν... άλλο νόημα είχαν τα λόγια μου.. αλλα το σχόλιο το έκοψε και..»
«Καλά, μας έπεισες τώρα! Όχι απο ‘κεί ρέ!! Η βρύση είναι δεξιά σου! ..ακόμα παραπατάς καημένε..»

Με χίλια ζόρια, ανοίγω τελικά τη βρύση..
«Λοιπόν, άκου! Όλη τη νύχτα προσευχότανε ο Δήμαρχος να μας φωτίσει ο Θεός να μήν του καταστρέψουμε το χωριό, και τελικά... έγινε θαύμα!»


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΤΗ


Τον κοιτάζω απορημένος, με την πετσέτα στο χέρι.
«Κατέβηκε απ’ τον ουρανό η θεά Αθηνανά, και θα..»
«..π...ποιά;;»
«θα μας μιλήσει σε όλους για τον Δήμου, μαλάκα! Έλα πάμε, είναι όλο το χωριό μαζεμένο στην πλατεία!»

Είχε δίκιο! Βγήκαμε έξω, και λίγο πρίν το ξημέρωμα,
η Θεά πήρε τον λόγο!

6 Comments:

At 17 Απριλίου, 2007 02:34, Blogger Kato Patissia said...

ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.


Επειδή απο τα κείμενά μου στις «Παραγγελιές» 5 και 6 φαίνεται ότι ο κ.ΝΔ μου έκοψε ένα σχόλιό μου χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί, θέλω να διευκρινίσω τα εξής:

-- Πράγματι, έκοψε ένα σχόλιό μου με τίτλο «ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ», στο οποίο προσπαθούσα να εξηγήσω ότι η φράση μου πως ο κ.ΝΔ ήταν ο νικητής της πρωϊνής επιδρομής στο Doncat ΔΕΝ σήμαινε πως «νίκησε τους άλλους» όπως σε ποδοσφαιρικό αγώνα!

-- ΣΩΣΤΑ ο κ.ΝΔ απάντησε πως δέν τον νιάζει να νικήσει κανέναν, αλλα αυτό ΔΕΝ ήταν το δικό μου νόημα στη λέξη «νικητής».

-- ΔΥΣΤΥΧΩΣ, απο λάθος μου, το κομμένο σχόλιο το ...έσβησα κι’ εγώ ο ίδιος απ’ το PC μου!! Έτσι, δέν μπορώ να το βάλω εδώ για να μπορεί ο καθένας να κρίνει το άν το έκοψε δίκαια ή όχι ο κ.ΝΔ.

-- ΟΜΩΣ, επειδή προσπαθώ πρώτα να καταλαβαίνω τους ανθρώπους και μετά να τους κρίνω, προβληματίστηκα για το θέμα και σήμερα απαντώ πως «ΝΑΙ, σωστά έκοψε το σχόλιό μου ο κ.ΝΔ»! Γιατι θα μπορούσε να θεωρηθεί ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ για τους τρείς «επιδρομείς», και να προκαλέσει τη δίκαιη αγανάκτησή τους. Δυστυχώς, ενώ δέν θέλω να προσβάλλω κανέναν, καμμιά φορά η ένταση των στιγμών που ζώ με κάνει να «ξεφεύγω» απο τη σωστή συμπεριφορά...

-- Έτσι, μπορώ να καταλάβω την πράξη του κ.ΝΔ σάν εφαρμογή της αρχής του ότι «στο doncat ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΜΕ άλλους». Όπως έκοψε δηλαδή τα υβριστικά σχόλια των επιδρομέων, με την ίδια λογική έκοψε και το «προσβλητικό» σχόλιό μου εναντίον τους.

-- Γι’ αυτό τον λόγο ζητάω ΣΥΓΝΩΜΗ απο όλους σας: απο τους «επιδρομείς» επειδή είχα την πρόθεση να τους θίξω, απο τον κ.ΝΔ επειδή τον ανάγκασα να κόψει το σχόλιό μου ( κάτι που σίγουρα δέν τον ευχαριστεί να κάνει ), και απο τους υπόλοιπους καλεσμένους στο πάρτυ επειδή ΑΝ το σχόλιό μου δέν κοβόταν, μπορεί να χάλαγε την όμορφη ατμόσφαιρα που υπήρχε.

 
At 19 Απριλίου, 2007 02:06, Blogger Unknown said...

Αγαπητέ μου,

΄Οπως έγραψα και στο blog του ΝΔ, συμφώνησα με τον Τάκη Αλεβαντή γιατί στο μυαλό μου είχα τον "σωστό". Αν δεις το blog του, εκείνος ζητάει συγγνώμη...από το Θεό.

 
At 19 Απριλίου, 2007 03:54, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ
ΤΟΥ «ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ»


Γκραβούρα, νομίζω πως στο συγκεκριμμένο θέμα... τον παρερμηνεύεις τον «σωστό να λέγεται»!

Άν εννοείς τη φράση του
«Αν αδικώ καποιον αθώο κάνοντας ερωτήσεις ας το πει και ας με συγχωρήσει αν όχι έυχομαι να με συγχωρήσει ο Θεός.»
στο πόστ του για τις νεράϊδες, αυτή η φράση ΔΕΝ σημαίνει πως ζητάει συγνώμη μόνο απ’ τον Θεό!

Όπως λέει «άν αδικώ κάποιον αθώο... ας με συγχωρήσει...», εννοείται εδώ Ο ΑΘΩΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ να τον συγχωρήσει, και όχι ο Θεός! Επομένως, ζητάει απο τον άνθρωπο συγνώμη, όχι απο τον Θεό.

Απο τον Θεό ζητάει συγνώμη.. «άν όχι», δηλαδή ΑΝ ΔΕΝ ΑΔΙΚΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΘΩΟ. Δηλαδή στην περίπτωση ακόμα που τα γραπτά του ανταποκρίνονται ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ακόμα και τότε αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη (..για το ύφος του ίσως;; ) απο τον Θεό όμως αυτή τη φορά.

Νομίζω πως ΔΕΝ λέει πουθενά ότι ζητάει συγνώμη απ' τον Θεό και όχι απο τον άνθρωπο..

 
At 20 Απριλίου, 2007 11:09, Blogger Troll said...

Κατω Πατησια δεν εννοουσα εσενα...μιλησα γενικα γιατι δεν ηθελα να ριξω λαδι στην φωτια κατανομαζοντας η "δειχνοντας" αυτους που εννοουσα.Δυστυχως ο κ.Δημου ξανακλεισε τα σχολια και το παρον σχολιο δεν μπορει να γραφει εκει που εγινε η παρεξηγηση...ισως καποια στιγμη μπορεσει να γινει και αυτο!!!

 
At 20 Απριλίου, 2007 11:31, Blogger Troll said...

Και στην ερωτηση σου αν συμφωνω με την ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ...απαντω οχι.
Για τον λογο οτι το μπλογκ θα αποχαρακτηριζονταν και θα γινοταν φορουμ!!!Το μπλογκ ειναι προσωπικη υποθεση του καθενας μας και το λειτουργει κατα το πως θελει ο καθενας.Κακως για μενα ο κ.Δημου εθεσε τετοιο προβληματισμο.

υγ.Και μενα μου λειπει το μπλογκ του κ. Δημου!!!!

 
At 20 Απριλίου, 2007 18:49, Blogger Kato Patissia said...

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
ΤΟΥ "TROLL"


Εντάξει, Troll…

Σ’ ευχαριστώ για τη διευκρίνιση που έκανες εδώ.

Τον προβληματισμό για τη «συνέλευση» δέν τον έθεσε ο Δήμου, αλλα εγώ. Ο Δήμου απλώς ξέχασε τα σχόλια ανοιχτά, μπήκαν κάποιοι, μπήκα κι’ εγώ, και τελικά ζήτησα να γίνει η «συνέλευση» γιατι διαισθάνομαι πως κάτι θετικό θα μπορούσε να προκύψει απ’ αυτήν..

Εξυπακούεται πως σέβομαι την άρνησή σου να γίνει η συνέλευση για τους λόγους που έγραψες.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home