Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

CHARLES KRAUTHAMMER
..ΚΑΙ.. ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΙ’ ΕΜΕΙΣ
( ΕΔΩ, ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ.. )
ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ...



Επειδή όπως αντιλαμβάνεστε, αγωνίζομαι τον τελευταίο καιρό ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ έγινε ότι έγινε στον Λίβανο, και ακόμα ΔΕΝ το έχω καταφέρει, εξακολουθώ να ψάχνω σε οποιαδήποτε κατεύθυνση μου προκύπτει καθημερινά..

Χτές, η «αποκάλυψη της ημέρας», ήταν η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΣΑΠΟΓΑ στην «Ελευθεροτυπία». Εκεί, διάβασα για κάποιον Κραουτχάμμερ, νεοσυντηρητικό. Σήμερα, έψαξα στο Ίντερνετ για να βρώ περισσότερα γι’αυτόν, και τον ισχυρισμό του πως «η αποτυχία του Ισραήλ, μπορεί να φέρει κρίση στη σχέση του με τις ΗΠΑ..». Αυτός ο ισχυρισμός, μου φάνηκε έτσι όπως τον πρωτοδιάβασα, σάν να έχει ΒΑΡΥΝΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ σάν «απειλή» προς την κυβέρνηση του Ισραήλ.. Γιαυτό έψαξα για τον Κραουτχάμερ.

Αυτά που βρήκα, μου έδειξαν ότι μάλλον ΕΓΩ «παρεξήγησα» το πνεύμα των δηλώσεών του, ότι βιάστηκα να τους δώσω μιά διάσταση που ΔΕΝ είχαν στο κείμενο του κ. Τσαπόγα ( ή Τσάπογα; Ή Τσαπογά;; Δέν τον ξέρω τον άνθρωπο, άν διαβάζει αυτές τις γραμμές κάποιος που τον ξέρει, ας με συγχωρήσει για τον πιθανώς λαθεμένο τονισμό... ). Αυτό, είναι πάντα θλιβερό, να το διαπιστώνεις... Αλλά, άν θέλω να βρώ τελικά «την αλήθεια», θα πρέπει να περάσω απο πολλές τέτοιες προσωπικές ήττες και σφαλιάρες, αυτό το ξέρω καλά...

Σήμερα λοιπόν, έχω να σας πώ τα εξής:
1) Ζητώ συγνώμη, για οποιαδήποτε «παρερμηνεία» της ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΣΑΠΟΓΑ εκ μέρους μου. Διαβάστε την μόνοι σας, προσέξτε την, και ΜΗ βιάζεστε να συμφωνήσετε με τα δικά μου σχόλια, που την ακολουθούν...
2) ΟΛΑ τα κείμενα του CHARLES KRAUTHAMMER βρίσκονται στην ιστοσελίδα http://www.jewishworldreview.com/cols/krauthammer1.asp . Η επίμαχη φράση είναι στο κείμενο "Could a Hezbollah win destroy US-Israel relations", ενώ και η βιογραφία του στη wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Krauthammer ) αξίζει τον κόπο, για να την διαβάσετε..

Οι εντυπώσεις μου τώρα, πέραν των όσων ανέφερα προηγουμένως:
1) Ο Krauthammer, είναι επίσης βραβευμένος με ‘Πούλιτζερ’, όπως ο Χέρς ( που αποκάλυψε πως το Ισραήλ είχε προετοιμάσει τον πόλεμο πρίν τις απαγωγές.. )
2) Ο Krauthammer, κατάγεται επίσης απο Jewish family, όπως ο Χέρς...
3) Οι «νεοσυντηρητικοί» και οι «ρεαλιστές», είναι 2 απο τις διάφορες «τάσεις αναλυτών» της Αμερικανικής Εξωτερικής πολιτικής. Υπάρχουν κι’ άλλες: οι «απομονωτιστές» πχ, κλπ. Οι ομάδες αυτές είναι προφανώς σε σύγκρουση αλλα και σε συνεργασία η μία με την άλλη, με στόχο την εξυπηρέτηση των Αμερικανικών συμφερόντων, και ΔΕΝ έχουμε να κάνουμε με «καλούς» και «κακούς» εδώ, όπως εγώ παρερμήνευσα τη διάσταση ανάμεσα στους «ρεαλιστές» και τους «νεοσυντηρητικούς»! Έτσι, νιώθω τώρα σάν ...βρεγμένη γάτα, και αισθάνομαι ότι μάλλον ήρθε ο καιρός ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΚΙ’ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ...

Ως εδώ λοιπόν, έχω φάει ήδη δύο «γροθιές αναξιοπιστίας»!
Βρήκα όμως και ..2 «ΠΟΝΗΡΑ» ΣΗΜΕΙΑ, που νομίζω πως αξίζει τον κόπο να τα προσέξετε κι’ εσείς:
1) Το πρώτο, είναι στο κείμενό του «Lebanon: the only exit strategy», στο οποίο λέει πως όλοι ήθελαν την εξουδετέρωση της Χεζμπολάχ, αλλα ποιός θα αναλάμβανε να την κάνει; Απολαύστε τον: «...And Israel could not act out of the blue because it would immediately have been branded the aggressor and forced to retreat.
Hence the golden, unprecedented opportunity. Hezbollah makes a fatal mistake. It crosses the U.N.-delineated international frontier to attack Israel, kill soldiers and take hostages. This aggression is so naked that even Russia joins in the Group of Eight summit communique blaming Hezbollah for the violence and calling for the restoration of Lebanese sovereignty in the south


Γιά προσέξτε λοιπόν: μιλάει για «GOLDEN, UNPRECEDENTED opportynity..»!!! Τί θα πεί αυτό; Ότι, η Χεζμπολάχ τους έδωσε ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ την ευκαιρία!! Δέν έρχεται σε πλήρη αντίθεση αυτό, με τους ισχυρισμούς του Χέρς;;;;; Θυμίζω, ότι ο Χέρς είπε πως η Χεζμπολάχ έκανε κάθε δίμηνο επεισόδια στη μεθόριο, και "ΗΤΑΝ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΘΑ" τους έδινε την αφορμή για να υλοποιήσουν τα προκαθορισμένα πολεμικά σχέδια. Ο Krauthammer αντίθετα, λέει πως η Χεζμπολάχ ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ τους έδωσε τη «χρυσή ευκαιρία»!!! Δύο αρθρογράφοι βραβευμένοι με ‘Πούλιτζερ’, ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ !!

2) Δεύτερο σημείο: η πρόβλεψή του ότι η Κοντολίζα ...δυστυχώς, θα φέρει την ειρήνευση, ενώ ΔΕΝ πρέπει..! «..And will Secretary of State Condoleezza Rice's upcoming peace trip to the Middle East force a premature cease-fire that spares her the humiliation of coming home empty-handed but prevents precisely the kind of decisive military outcome that would secure the interests of Israel, Lebanon, the moderate Arabs and the West?» Νάτος λοιπόν, που όντως είναι σε αντίθετο δρόμο σκέψης απο την Κοντολίζα, όπως γράφει στην ανάλυσή του ο κ.Τσαπόγας..

Τελικά, τί συμβαίνει στην Αμερική με τους "νεο-συντηρητικούς";;
Πού το πάνε;
Διαβάστε τη βιογραφία του Krauthammer στη wikipedia ! Θα δείτε, ότι όντως, κάτι δέν πάει καλά με αυτούς!...

3 Comments:

At 09 Ιανουαρίου, 2008 20:18, Blogger Kostas G. Tsapogas said...

Ευχαριστώ για την εντιμότητα της κριτικής σας, την οποία, όπως και την επακόλουθη διαφοροποίηση, αντιλήφθηκα όπως βλέπετε καθυστερημένα. Εκ των πραγμάτων, οι διεθνείς εξελίξεις και ειδικά αυτές στη Μέση Ανατολή είναι εξαιρετικά περίπλοκες και όλοι δυσκολευόμαστε στην αναζήτηση όσων δεν ειναι ορατά στη απλουστευτική ματιά.
Κ. Γ. Τσαπόγας

 
At 09 Ιανουαρίου, 2008 20:19, Blogger Kostas G. Tsapogas said...

Ευχαριστώ για την εντιμότητα της κριτικής σας, την οποία, όπως και την επακόλουθη διαφοροποίηση, αντιλήφθηκα όπως βλέπετε καθυστερημένα. Εκ των πραγμάτων, οι διεθνείς εξελίξεις και ειδικά αυτές στη Μέση Ανατολή είναι εξαιρετικά περίπλοκες και όλοι δυσκολευόμαστε στην αναζήτηση όσων δεν ειναι ορατά στη απλουστευτική ματιά.
Κ. Γ. Τσαπόγας

 
At 14 Ιανουαρίου, 2008 03:31, Blogger Kato Patissia said...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ
«ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»....

...απο εμένα, κύριε Τσαπόγα, για ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ που μου κάνετε, να σχολιάσετε στο μπλόγκ μου!!

Ελπίζω να μήν είδατε τα δικά μου σχόλια για το κείμενό σας, σάν προσπάθεια «εναντίωσής μου» στα γραφόμενά σας. Ίσα-ίσα, που η ανάλυσή σας πραγματικά οδηγεί τη σκέψη στον σωστό δρόμο, και μου έδωσε επιχειρήματα για να μπορώ να κάνω καλύτερη συζήτηση με φίλους γι’ αυτό το δύσκολο θέμα.

Μακάρι να μας σέβονταν σάν αναγνώστες όσοι δημοσιογραφούν, όσο μας σέβεστε εσείς, με τις διεισδυτικές αναλύσεις σας...

Και πάλι ευχαριστώ,
και χαίρομαι που ανακάλυψα πως έχετε και μπλόγκ, οπότε θα μπορώ κι’ εγώ να σας γράφω εκεί πότε-πότε, τις απορίες μου...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home