Δευτέρα, Αυγούστου 21, 2006

2 ΝΕΑ COMMENTS ΜΟΥ,
ΣΤΟ doncat


Απο χθές Κυριακή 20/8/06, άλλα 2 σχόλιά μου βρίσκονται στο http://doncat.blogspot.com/ , του κ. Νίκου Δήμου.

Και τα δύο, είναι στο κείμενό του «One night in Athens», στο οποίο σχολιάζω την ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΦΩΚΙΩΝΟΣ ΝΕΓΡΗ ! Τα σχόλιά μου, είναι απο την 97η θέση μέχρι την 110 περίπου, ανάμεσα στα 117 σχόλια που έχει το κείμενο του κ. Ν.Δ. μέχρι αυτή τη στιγμή...

Αντιγράφω τα 2 σχόλια, εδώ:

1)
Philosoph21 said..
“..Πριν 60 χρόνια και τα Πατήσια άλλωστε ήταν μετά το Κολωνάκι. Και πριν 40, μαζί με την Κυψέλη, θερμοκοιτίδες της μεσαίας αστικής τάξης. Που τα τελευταία 25 χρόβια "κυνηγήθηκε" άγρια από ορισμένους….”

Χαίρομαι, που μου δίνεις την ευκαιρία να εκφράσω ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ για την, κατα τη γνώμη μου, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΩΚΙΩΝΟΣ ΝΕΓΡΗ, απο δύο παράγοντες:
Πρώτον, απο τις μεγάλες δυόροφες και τριώροφες καφετέριες-μπάρ, που «μαντρώνουν» τον κόσμο μέσα, ενώ κάποτε κάθονταν όλοι ΕΞΩ, και η πλατεία είχε ΖΩΗ, ενώ τώρα αργοπεθαίνει..

Και δεύτερον, απο την επιδρομή ενός πολιτικού, που ΔΙΕΛΥΣΕ τη ζωή μου, όσο κανένας άλλος δέν μπόρεσε! Του Δημήτρη Αβραμόπουλου, ο οποίος, ως Δήμαρχος Αθηναίων «έφραξε» τον χώρο των μαγαζιών με το γνωστό του κάγκελο, και απαγόρευσε να βάζουν τραπεζάκια κάτω απ’ τα δέντρα.

Σ’ εκείνα τα τραπεζάκια, πέρασα όλα μου τα νειάτα. Επειδή είμαι μοναχικός τύπος, έβρισκα πάντα ένα τραπεζάκι απόμερο, κάτω απο κάποιο δέντρο, και διάβαζα την εφημερίδα μου, ή κανένα βιβλίο, καθημερινά!.. Τώρα, δέν τολμώ να πάω στην πλατεία να το κάνω αυτό! Γιατι ο περιορισμένος εξωτερικός χώρος των μαγαζιών δέν μου δίνει την απαραίτητη απομόνωση, και ο εσωτερικός τους χώρος ..δέν μου κάνει, γιατι θέλω να βλέπω και κόσμο, να είμαι έξω στην πλατεία, να παίρνω και μιά ανάσα απ’ το διάβασμα, ώστε να γίνεται πιό ευχάριστο!

Ο κ. Αβραμόπουλος, πήγε «να βάλει τάξη» στο παλιό δήθεν-«άναρχο χάος» της πλατείας, και τελικά τη σκότωσε! ΤΟΝ ΜΙΣΟΥΣΑ, μέχρι τη στιγμή που τον είδα στην τηλεόραση να ρίχνει εκείνη την αξέχαστη «ζεμπεκιά!» στην Ελβετία, όταν πήραμε τους Ολυμπιακούς αγώνες! Με συγκίνησε τόσο τότε, που του συγχώρησα το έγκλημά του στη Φωκίωνος..

Άν κανένας πολιτικός διαβάζει αυτές τις γραμμές, τον παρακαλώ να συζητήσει το θέμα! Να αφήσουν τα μαγαζιά να καλύψουν ξανά τον χώρο της πλατείας, ώστε να μπορούμε να αράξουμε στα δέντρα να ανασάνουμε!
Όποιος μου κάνει τέτοιο «ρουσφέτι», να μου ξαναδόσει εκείνη την παλιά, άναρχη και γεμάτη κόσμο Φωκίωνος, έχει την ψήφο μου για όλη μου τη ζωή!


2)

philosoph21 είπε:
«..Παγκάκια δεν έχει η Φωκίωνος για να κάτσεις (έχω χρόνια να περάσω);»

Έχει, αλλα μιά καλή έξοδος θέλει και τον φραπέ της!
Πίνεται στο παγκάκι;;

Πάντως, βλέπω έχεις πολύ καλή ενημέρωση για τη γειτονιά μου, και καλή γνώμη. Αυτό, με ευχαριστεί!

Να πώ με την ευκαιρία κι’ ένα καλό για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, ότι έκανε στην πλατεία Αμερικής το ...αντίθετο απο την καταστροφή στη Φωκίωνος! Κυριολεκτικά την «αναγέννησε», και καθημερινά είναι γεμάτη κόσμο, και παιδιά. Πρίν απ’ αυτόν, η πλατεία ήταν ένα άθλιο αίσχος στο οποίο κανένας δέν πλησίαζε..

Η Καραμανλάκη είναι γνωστό «στέκι» της περιοχής, στον Άγιο Νικόλαο αποφεύγω να πηγαίνω, γιατι κάποτε στενοχώρησα εκεί μιά δεσποινίδα...

Είναι αλήθεια πάντως, πως μιά κοπέλλα μπορεί να περπατήσει μόνη της χωρίς πρόβλημα εδώ, οποιαδήποτε ώρα.. Οι Αλβανοί δέν πειράζουν ( τσακώνονται μόνο μεταξύ τους! ), οι Ρώσσοι είναι «κύριοι», και οι μαύροι τα καλύτερα παιδιά!