Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006

ΑΡΧΙΚΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Γειά σας.
Είμαι Έλληνας, και μένω στην Αθήνα, στα Κάτω Πατήσια.
Είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, 45 χρονών.
Δέν ξέρω τί καλό μπορώ να κάνω μ' αυτό το blog, το έφτιαξα απλώς για να πώ μιά 'απάντηση' στο σπουδαίο blog του κ. Νίκου Δήμου( doncat. blogspot.com ) στο σχόλιό του "Τρισυπόστατο μίσος" για τον πόλεμο του Ισραήλ στο Λίβανο, και απο εκεί και πέρα το τίποτα..

Εκτός κι' άν προκύψει τίποτα στο μέλλον, που τώρα δέν μπορώ να φανταστώ !
Όχι ότι δέν έχω χιλιάδες πράγματα να γράψω, απλώς αμφιβάλλω σοβαρά άν θα βρεθεί άνθρωπος διατεθειμένος να τα διαβάσει.

Ο τίτλος "..SAVOURA.." είναι απο μιά προσπάθεια που είχα κάνει πρίν απο πολλά χρόνια κυκλοφορώντας δωρεάν ένα περιοδικάκι με τέτοιον τίτλο σε 5-6 φίλους μου. Η προσπάθεια απέτυχε τότε, για πολλούς λόγους. Ο κυριότερος όμως, ήταν η απογοήτευσή μου γιατι ενώ νόμιζα πως μπορούσα να αναλύσω την καθημερινότητα καλύτερα απο τα Ελληνικά ΜΜΕ, βρέθηκα με λύπη να διαπιστώνω ότι απλώς έκανα μιά απομίμησή τους, του χειρίστου είδους μάλιστα... Τρόμαξα, για το πόσο βαθειά μέσα μου είναι ριζωμένη πιά η "ψευτο-κουλτούρα" τους, και προτίμησα να σταματήσω το περιοδικάκι καλύτερα.

Απο τότε, διάφοροι φίλοι μου έχουν ζητήσει να το ξαναβγάλω, αλλα νομίζω ότι μάλλον αυτά τα λένε απο ευγένεια. Ίσως, αυτοί οι 5-6 άνθρωποι να χαρούν τώρα μ' αυτό το blog...

Επίσης, το "..σαβούρα.." μου ήρθε σάν έμπνευση τότε, επειδή διαπίστωνα ότι ζούσα ανάμεσα σε σωρούς απο πληροφορίες, βιβλία, αποκόμματα εφημερίδων, περιοδικά κλπ, και όμως ακόμα η ολοκληρωμένη γνώση μου ξέφευγε, για πάρα πολλα θέματα.
Η "..σαβούρα.." επίσης, είναι και αυτό που νιώθω πως υπάρχει στο μυαλό μου. Ένα μπέρδεμα δηλαδή, που χρόνια τώρα δέν ξεμπλέκει. Αντιφάσεις, περιορισμένες γνώσεις, δυσκολία να συνδυάσω διάφορα πράγματα και να δώ καθαρή την συνολική εικόνα..

Κι' όλα αυτά, ενώ ο κόσμος γύρω μου είναι τόσο τέλειος, τόσο σπουδαίος, που ώρες-ώρες αναρωτιέμαι σοβαρά τί ρόλο παίζω εγώ εδώ πέρα!....

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το κειμενό μου αυτό, και σας καλωσορίζω στη "..σαβούρα.." !

1 Comments:

At 11 Αυγούστου, 2006 22:48, Blogger Kato Patissia said...

**** TEST COMMENT, BY ME *****
ΧΧΧΧΧΧΧ

Χψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ
Ζζζζζζζζζζζζζζζζζζ
Λλλλλλλλλλλλλ

ιιιιιιιιιιιιιιιιι

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home